Caută doar în titlu
Media & Advertising

Bergenbier lansează o nouă imagine pentru bere, dezvoltată de una dintre cele mai cunoscute agenţii britanice de branding, Taxi Studio

Bergenbier are o nouă imagine începând cu acest an, adaptată trendurilor curente de design, dezvoltată împreună cu una dintre cele mai cunoscute agenţii britanice de branding, Taxi Studio. Campania de comunicare locală a fost realizată de agenţiile Cohn & Jansen şi The Public Advisors.

“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoţie şi consecvenţă. Noul Bergenbier înseamnă aceeaşi bere de calitate, alături de noi oportunităţi. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experţii şi consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.