Media & Advertising

Bergenbier lansează o nouă imagine pentru bere, dezvoltată de una dintre cele mai cunoscute agenţii britanice de branding, Taxi Studio

Bergenbier lansează o nouă imagine pentru bere,...

Autor: Roxana Rosu

31.03.2021, 13:20 204

Bergenbier are o nouă imagine începând cu acest an, adaptată trendurilor curente de design, dezvoltată împreună cu una dintre cele mai cunoscute agenţii britanice de branding, Taxi Studio. Campania de comunicare locală a fost realizată de agenţiile Cohn & Jansen şi The Public Advisors.

“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoţie şi consecvenţă. Noul Bergenbier înseamnă aceeaşi bere de calitate, alături de noi oportunităţi. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experţii şi consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO