Media & Advertising

Batranete fara griji

25.07.2003, 00:00 30



Agentia de publicitate D'Arcy a realizat ultima campanie de comunicare ING, prin care s-a dorit promovarea unui viitor lipsit de griji prin intermediul pensiei private."Exista o varsta la care ai timp, dar nu ai bani si o varsta la care ai bani, dar nu ai timp. Nu crezi ca trebuie sa fie o varsta la care sa le ai pe amandoua?", este mesajul spotului conceput de D'Arcy, ai carui actori principali sunt patru personaje aflate la varste diferite. Spotul are o durata de 30 de secunde si este difuzat pe posturile Antena 1, PRO TV, Discovery si Prima TV. Filmarea s-a realizat pe platourile Media Pro, in regia lui Serge Roman, fiind produs de Multimedia Est. Din echipa D'Arcy care s-a ocupat de creatia spotului au facut parte Manuela Necula- client service director, Alina Simpetru- strategic planning director, Irina Ilie - account supervisor, Cristian Munteanu- copywriter si Razvan Angelescu- audio video producer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO