Media & Advertising

Are 10 angajaţi şi marjă de profit de 30%: „Sunt un antreprenor creat de Google“

Autor: Roxana Rosu

17.03.2015, 00:05 917
Piaţa de publicitate s-a modificat în ultimii ani, printul a început să scadă, în timp ce pe online creşte, iar pe outdoor firmele renunţă la reclamele cu neoane în favoarea celor cu leduri, a spus luni la ZF Live Florin Furdui, antreprenor, LogoPrint & LogoSigns.
 
Florin Furdui are 26 de ani, este originar din Piatra-Neamţ şi deţine o firmă de producţie publicitară cu afaceri anuale de 900.000 de euro. A pornit businessul în 2009, când era încă student, după ce lucrase iniţial într-o agenţie de publicitate, de unde a „furat“ meseria.
 
„Mereu am vrut să lucrez pe cont propriu. Ca student am avut o reducere de 90% la preţul pentru actele necesare pentru înfiinţarea firmei. În anul trei de facultate am făcut un site şi am dat drumul la lucru, cu banii de chirie. Prima comandă a fost de la o firmă de catering, care a vrut şepci personalizate. Iniţial le făceam la comandă.  Din primii bani am cumpărat o presă de tricouri şi am început să le imprim singur, într-un apartament în care stăteam cu alţi patru colegi“, a spus Florin Furdui.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO