Media & Advertising

Alianţă între Discovery şi National Geographic, în România

Alianţă între Discovery şi National Geographic, în...

Autor: Madalina Cerban

22.12.2014, 15:57 753

Discovery Networks, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, şi FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, au anunţat, luni, încheierea unui parteneriat pe zona de publicitate.

Astfel, începând cu ianuarie 2015, Discovery va gestiona vânzările de publicitate pentru National Geographic Channel şi Nat Geo Wild în România, oferindu-le astfel clienţilor oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare şi destinate unor segmente variate de public, precum şi acces la o paletă extinsă de proiecte non-standard.

Potrivit comunicatului, acest parteneriat strategic va facilita accesul clienţilor de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din televiziuni pay-TV (cu plată, n.r.) performante pe piaţa din România, care se adresează segmentelor de public masculin şi feminin, cu venituri medii şi superioare. De asemenea, va duce la apariţia unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile unor televiziuni care şi-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer, se mai spune în comunicat.

"Prin adăugarea portofoliului de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluţia unică pentru toţi clienţii care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport şi National Geographic Channel sunt destinaţiile ideale dacă te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toţi clienţii de publicitate. În acelaşi timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild şi Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinaţie formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experienţa echipei locale de vânzări, respectiv brandurile şi publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienţii de publicitate", a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

"Nat Geo Channel şi Nat Geo Wild sunt mărci puternice, cu o poziţie de vârf pe piaţa din România şi sunt cu adevărat îndrăgite de public. Posibilitatea oferită prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clienţilor din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri şi sectoare de public", a adăugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing.

De asemenea, potrivit comunicatului, având în vedere experienţa de peste 6 ani a echipei locale de vânzări de publicitate în gestionarea proiectelor non-standard şi a celor integrate, cu impact regional, acest parteneriat reprezintă "un pas important în dezvoltarea Discovery în România şi o excelentă oportunitate de creştere pentru piaţa locală de publicitate". Publicul larg al National Geographic Channel şi Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Această consolidare generează o cotă de audienţă totală de 2,24% pe segmentul televiziunilor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar în creştere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin şi pe cel comercial general.

Echipa de vânzări de publicitate a Discovery în România este coordonată de Alisa Marta, care gestionează publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC şi, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, principala companie pay-TV (cu plată, n.r.), care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale de top. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.

FOX International Channels (FIC) este divizia internaţională multimedia din cadrul 21st Century FOX. FIC dezvoltă, produce şi distribuie peste 300 de televiziuni, deţinute integral sau majoritar de FIC, în America, Europa, Asia şi Africa. Principalele televiziuni ale FIC sunt FOX, FOX Sports, FOX Life, FOX+ şi National Geographic Channel. Televiziunile de filme ale FIC includ FOX Movies, FOX Movies Premium şi Star Chinese Movies. Canalele neliniare includ FOX Play, FOX Play+ şi Nat Geo Play. Aceste reţele, precum şi extensiile lor mobile, nelineare şi HD, ajung în peste 1,725 miliarde de case din toată lumea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO