Media & Advertising

Agenţia Mindshare a preluat contul de media planning şi buying al OMV Petrom pe piaţa din România

Agenţia Mindshare a preluat contul de media planning şi...

Autor: Roxana Rosu

03.12.2020, 12:40 165

Agenţia Mindshare a preluat contul de media planning şi buying al OMV Petrom pe piaţa din România şi va oferi companiei de oil&gas servicii de consultanţă şi strategie pentru toate mediile.

Finalizarea acestui parteneriat vine în contextul dificil al anului 2020, pe o piaţă de media marcată de o digitalizare accelerată şi de un val de incertitudine fără precedent.

“În această perioadă am ştiut că cel mai important lucru este să stăm aproape de clienţi. Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie şi mai puternică de suport, de consultanţă strategică, de expertiză. Clienţii au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esenţiale ale business-urilor clienţilor noştri, iar faptul că, iată, reuşim să câştigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

Agenţia vrea să îşi consolideze poziţia pe piaţa de media în perioada următoare, parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel Mondial, WPP. Grupul are 9300 de profesionişti în 86 de ţări.

OMV Petrom, cea mai valoroasă companie de la Bursa românească, a raportat în primele nouă luni ale anului venituri din vânzări de 15,1 miliarde lei, în scădere cu 17%, şi un profit net atribuibil acţionarilor de 826 milioane lei, cu 70% mai mic decât rezultatul de 2,76 miliarde lei din perioada similară din 2019. 

Compania cu 18,5 miliarde de lei capitalizare este controlată în proporţie de 51% de austriecii de la OMV, în timp ce statul roman prin Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri are o participaţie de 20,6% din capitalul social.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO