Info

(P) Computacenter anunţă planuri majore de creştere în România. Totul despre cum e să lucrezi şi să contribui direct la dezvoltarea STRATEGICĂ a unei mari companii

(P) Computacenter anunţă planuri majore de creştere...

Autor: Publicitate

16.03.2022, 08:00 895

Anii ‘80 au fost marcaţi de multe evenimente majore la nivel global, printre care şi lansarea IBM PC pe 12 August 1981, un produs care avea să schimbe radical felul în care tehnologia digitală contribuia la dezvoltarea şi reinventarea societăţii, aşa cum o ştim azi.

Tot în anul 1981 s-a înfiinţat şi Computacenter, o companie Britanică devenită între timp globală, care în ultimii 40 de ani a contribuit, ca furnizor de servicii IT, la adopţia pe scară largă a tehnologiei digitale în cele mai importante companii şi instituţii publice din Marea Britanie, Germania, Franţa Statele Unite ale Americii şi alte zeci de ţări în care operează.

În 2021, pentru a-şi întări poziţia strategică de lider IT pe piaţa globală de servicii cu peste 17.000 de angajaţi la nivel global, Computacenter a deschis primul centru IT din România, la Cluj-Napoca. După un an de activitate, compania numără deja 100 de specialişti în toată ţara, graţie unei abordări inovative ce capitalizează experienţa vastă a grupului, a echipei locale de management şi a comunităţii de profesionişti care s-au alăturat companiei în ultimele luni.

Computacenter România este un Centru de Excelenţă pentru Servicii Profesionale de Digitalizare, axat pe furnizarea de servicii complete prin dezvoltarea şi testarea de software, administrarea şi dezvoltarea de soluţii cloud   şi consultanţă în securitate cibernetică pentru clienţii din Germania, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii şi din întreaga lume.

În următorii cinci ani, reprezentanţii companiei estimează că echipa va număra 500 de specialişti IT.

Cum poţi creşte într-un ritm atât de alert într-un context atât de dificil, precum cel pandemic? Telemunca şi flexibilitatea fac parte din ADN-ul companiei

Putem spune că am riscat deschizând un centru în plină pandemie, dar am mizat pe calibrarea strategiei noastre de recrutare pe noile realităţi din piaţa muncii şi noul mod de lucru redefinit de contextul pandemic., ne spune Alexandra Boroş – HR Director, Computacenter România.

Pe lângă dezvoltarea profesională, compania are un pachet de beneficii extrem de flexibil şi 100% adaptat nevoilor născute în pandemie care, indiferent de locul fizic în care se află angajaţii din România, acoperă zone ca sport & fitness, dezvoltare personală & coaching, echipament Remote Office, gadgets, sănătate, educaţia copiilor şi altele. De altfel, această abordare este una firească, de vreme ce Computacenter România este o companie înfiinţată în plin context de restricţii pandemice.

Flexibilitatea face parte din ADN-ul companiei, nefiind vorba de o adaptare pe parcurs. Computacenter s-a specializat încă de la înfiinţare în desfăşurarea activităţilor în regim de telemuncă într-un mod optim. Telemunca este privită ca o oportunitate atât pentru companie, prin atragerea celor mai buni angajaţi din toată ţara, cât şi pentru angajaţi, prin gradul mare de flexibilitate pe care îl au.

Atmosferă de start-up, proiecte mari şi oportunităţi de creştere

În trecut, companiile au creat experienţe deosebite pentru angajaţi prin avantajele oferite la birou, însă viitorul muncii este axat pe bunăstarea angajaţilor în context remote, o temă prioritară în Computacenter.”, completează Alexandra Boroş.
 
 

Computacenter România are particularitatea de a fi o companie nouă, la început de drum, agilă, entuziastă, vibrantă care acum îşi construieşte drumul şi structurile, acţionând totodată, în cadrul unui grup stabil, cu o prezenţă de peste 40 de ani la nivel global.

Faptul că avem acces la proiecte mari şi în acelaşi timp punem bazele centrului din România unde fiecare poate influenţa şi contribui la dezvoltarea acestuia, reprezintă un avantaj competitiv şi un context optim pentru toţi cei care vor să se alăture echipei.” afirmă Mihai Nadăş - Managing Director, Computacenter România.

Centrul din Cluj-Napoca este deschis într-un spaţiu de birouri modern care capturează această atmosferă de start-up, stimulează creativitatea şi inovarea.

Suntem o companie care oferim posibilitatea de a lucra 100% în regim de telemuncă şi vom continua la fel şi după încheierea pandemiei.”, adaugă Alexandra Boroş.

Strategia de creştere a companiei este reflectată în procese interne bine definite care susţin dorinţa de învăţare continuă şi perfecţionare a fiecărui angajat.

Încurajăm colegii să inoveze şi să se crească continuu, oferindu-le libertatea şi responsabilitatea deciziilor tehnice şi tot suportul comunităţii noastre. Am definit trasee de învăţare digitală (“digital learning paths”) care oferă colegilor resurse potrivite de dezvoltare rapidă în direcţia profesională ţintită.

De asemenea, ei pot contribui activ la dezvoltarea organizaţiei prin prezentări tehnice, participarea la interviuri şi dezvoltarea de prototipuri software pentru clienţi.”, nuanţează Călin Găbudean - Head of Engineering, Computacenter România.

VIDEO - True Growth Starts Now - Computacenter Romania

Care sunt planurile şi oportunităţile aduse de creştere? Computacenter România îşi propune să ajungă la 500 de angajaţi în cinci ani

Am deschis birourile în Cluj-Napoca cu ambiţii mari de creştere şi anume de a forma o echipă de 500 de specialişti , alături de care vom modela viitorul şi cultura companiei în următorii cinci ani.”, continuă Alexandra Boroş.

Pentru anul în curs, Computacenter România îşi propune să dubleze echipa şi urmează să angajeze 100 de profesionişti IT, de nivel senior, dar şi intermediar, specializaţi în tehnologii precum Java, .NET, JavaScript, Testare Manuală şi Automată, IT Security, Cloud.

Regimul de lucru remote, parte integrantă din cultura companiei, va continua să fie încurajat pentru toţi angajaţii.

Fiind într-o creştere accelerată, ne dorim alături colegi care să se implice, să îşi exerseze înclinaţiile de lideri. Astfel, contribuim cu toţii la masa ideilor care dau contur strategiei noastre de business şi unei culturi organizaţionale bazată pe valorificarea oamenilor. Fiecare dintre colegi are ceva de spus în echipa noastră şi noi suntem aici să îi ascultăm şi să schimbăm organizaţia prin dialog continuu.

Practic, angajaţii devin antreprenori în cadrul companiei, influenţa şi efortul lor sunt vizibile, participă la luarea deciziilor şi contribuie direct la succesul echipei. Astfel, ei cresc, îşi dezvoltă carierele şi se bucură de modelul inovator prin care centrul din România este organizat.”, completează Mihai Nadăş.

De ce România?

În ciuda faptului că economia din Uniunea Europeană în general şi sectorul IT în particular sunt caracterizate prin competiţie acerbă, Computacenter a ales să-şi deschidă Centrul de Excelenţă în România.

“Am ales România în primul rând pentru talentul pe care l-am identificat, ce dispune de competenţe care coincid cu nevoile celor mai mari clienţi Computacenter, pe care îi puteam astfel ajuta prin serviciile noastre profesionale să-şi accelereze procesele strategice de transformare organizaţională prin digitalizare.

România este în acelaşi timp parte din Uniunea Europeană şi NATO, operează sub legislaţia UE cu privire la protecţia datelor şi dispune, pe lângă competenţele tehnice, de mulţi profesionişti ce vorbesc foarte bine limbi străine de interes pentru noi precum engleza, germana sau franceza.”, declară Andreas Török - Group Business Lines Director, Computacenter.

Dincolo de impactul în lumea IT: la nivel mondial, Computacenter luptă să îmbunătăţească efectul activităţilor sale comerciale asupra mediului

Pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră, Computacenter a adoptat o serie de măsuri strategice de sustenabilitate, prin intermediul cărora nivelul emisiilor directe de carbon pentru operaţiunile companiei a fost redus seminificativ. Compania s-a angajat să atingă un nivel de emisii Net Zero până în 2050.

Demersurile de diminuare a amprentei de carbon şi a nivelului de poluare din centrele urbane au fost susţinute şi prin investiţia de 1,2 milioane de lire sterline în implementarea energiei solare.

La sediul central din Hatfield, Marea Britanie, am instalat 6 500 de panouri solare PVi pe acoperişul Centrului nostru de integrare. Estimăm că vom economisi 1.100 de tone de CO2 pe an numai din consumul de energie electrică. Aceasta este una dintre multele măsuri pe care le luăm pentru a aborda sustenabilitatea la nivelul întregului grup Computacenter, spun reprezentanţii companiei.

Investiţia solară a Computacenter la Centrul de integrare din Hatfield generează în prezent 25% din necesarul de energie electrică al companiei. Instalat în martie 2020, sistemul a generat deja circa 2,8 milioane de kwh de energie electrică generată şi a redus amprenta de dioxid de carbon cu echivalentul plantării a 33.000 de copaci.

La sfârşitul anului 2020, aproximativ 30% din consumul de energie electrică al Grupului provenea din surse regenerabile.

Despre Computacenter

Computacenter este un furnizor global de servicii de tehnologie pentru cele mai mari organizaţii din sectorul privat şi cel public. Ne ajutăm clienţii să îşi integreze, transforme, administreze infrastructura IT şi să implementeze procese de transformare digitală.

Înfiinţată în Marea Britanie în 1981, Computacenter operează în peste 70 de ţări şi are peste 17.000 de angajaţi în întreaga lume.

Portofoliul de clienţi cuprinde entităţi de prestigiu ca: Volkswagen, Royal Mail, UBS, William Hill, Kellogg’s sau Channel 4.

Computacenter este o companie publică cotată la FTSE 250 din Londra (CCC.L) şi are peste 17.000 de angajaţi în întreaga lume.

www.computacenter.com 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO