Info

(P) Romaqua Group are în portofoliu branduri cu sute de ani de tradiţie

(P) Romaqua Group are în portofoliu branduri cu sute de...

Autor: Publicitate

21.05.2021, 20:46 348

Romaqua Group Borsec este o companie 100% românească, cu un portofoliu de produse 100% româneşti, cu şapte fabrici pe tot teritoriul României. Cele şapte fabrici sunt situate în Borsec (două fabrici de apă minerală naturală), Stânceni (apă minerală), Buşteni (apă minerală şi băuturi răcoritoare), Sebeş (bere şi băuturi energizante) şi Bucureşti unde se află fabrica de preforme, dar şi o tipografie proprie.

Numărul de angajaţi a crescut în mod constant, în paralel cu dezvoltarea businessului, ajungând în prezent la peste 2.200 de oameni, Romaqua Group fiind cel mai mare angajator din industria băuturilor. În 23 de ani de activitate cifra de afaceri a grupului a ajuns la 172 milioane de euro. 

În portofoliul companiei se regăsesc branduri cu cea mai îndelungată tradiţie de pe piaţa apelor minerale naturale din România, şi printre cele mai îndelungate din lume, cum este Borsec, care anul acesta celebrează 215 ani de prestigiu, dar şi branduri create de la zero şi care au ajuns pe primul loc pe segmentul lor de piaţă cum este Giusto Natura.

Longevitatea brandurilor cumulează peste 350 de ani de tradiţie după cum urmează: Borsec 215 ani, Stânceni 43 de ani, Giusto 17 ani, Giusto Natura 16 ani, Aquatique 14 ani, Albacher 13 ani, Dorfer 13 ani, Mühlbacher 13 ani, Giusto Elektrik 12 ani. Sunt puţine mărci atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate şi cu un asemenea prestigiu cum are Borsec.

Cunoaşterea izvoarelor Borsecului datează de pe vremea romanilor, care le-au descoperit după cucerirea Daciei. Cu prilejul unor săpături arheologice realizate în anul 1857, în trecătoarea Tulgheş, au fost găsite monede romane datând din anii 337-361 precum şi sarcofage romane.

Încă din secolul al XVIII-lea Borsecul era renumit ca staţiune balneo-climaterică datorită calităţilor terapeutice ale apelor sale minerale, bolnavi din toate părţile Europei mergând la Borsec pentru tratament.

În 1806, trei milioane de litri de apă minerală erau îmbuteliaţi şi transportaţi cu carele în Transilvania, Moldova, Muntenia, Ungaria şi Viena.

Borsec a devenit industrie şi a dat posibilitatea unui număr tot mai mare de oameni să beneficieze de gustul şi de calităţile curative ale apei sale minerale. În prezent, se îmbuteliază  peste 480 milioane de litri de apă minerală naturală Borsec, fiind lider detaşat pe piaţa apelor minerale naturale din România. Al doilea brand cu vechime este Stânceni care se îmbuteliază din anul 1978.

În anul 2007 a fost lansat pe piaţă brandul Aquatique, un brand construit de la zero şi care a crescut în 14 ani foarte frumos, având o identitate clară şi foarte apreciat de părinţi pentru avantajul competitiv de neegalat şi anume conţinutul scăzut în săruri minerale şi extrem de scăzut în sodiu de doar 1mg/l, ceea ce o recomandă pentru prepararea formulei de lapte a bebeluşilor.

Un alt brand de succes este Albacher, o bere nepasteurizată produsă într-una dintre cele mai moderne fabrici de bere din lume şi lansată pe piaţă în anul 2008. Fabrica este situată în localitatea Sebeş,  zona Şirinii Lancrămului, şi înglobează cele mai moderne tehnologii existente pe plan mondial, fiind unica de acest fel din lume.

Tehnologia germană de producţie şi îmbuteliere utilizată cumulează integral, pentru prima oară într-o singură fabrică, cele mai noi procese de producţie şi tehnologia cea mai avansată.

Pe o piaţă extrem de competitivă cum este piaţa berii, Albacher a reuşit să obţină o cotă de piaţă mai mult decât satisfăcătoare în lupta cu giganţi mondiali.

”Sloganul companiei Romaqua Group este ”suntem condamnaţi la calitate”, iar acesta urmăreşte ca un fir roşu toată filosofia de business, şi se regăseşte în grija cu care sunt create şi dezvoltate brandurile din portofoliul acesteia”, spune Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.

Consumatorul a fost în centrul atenţiei companiei Romaqua Group încă de la înfiinţare, din anul 1998. Această preocupare constantă faţă de consumator, faţă de nevoile şi dorinţele acestuia stă la baza lansării pe piaţă doar a unor produse de cea mai bună calitate.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO