Info

(P) Primul hipermarket Carrefour din Târgu Mureş aduce o experienţă completă de cumpărare offline & online

(P) Primul hipermarket Carrefour din Târgu Mureş aduce...

Autor: Publicitate

25.06.2020, 08:00 1389

Începând de astăzi, 25 iunie, locuitorii din Târgu Mureş îşi pot face cumpărăturile zilnice în siguranţă la primul hipermarket Carrefour din judeţ, deschis în Shopping City Târgu Mureş, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 242. Este al 38-lea hipermarket Carrefour pe piaţa românească, care măreşte astfel reţeaua naţională de magazine Carrefour la 361 de unităţi.

Te aşteptăm într-un spaţiu creat să se potrivească stilului tău de viaţă, care îţi oferă o experienţă de cumpărare interconectată şi sigură prin opţiunile offline şi online care aduc mai aproape de tine o întreagă comunitate de producători locali şi naţionali, în care noi ne-am pus toată încrederea. Accesează întreaga noastră gamă de produse şi promoţiile disponibile în magazinul fizic şi de la distanţă prin aplicaţia Carrefour, prin carrefour.ro şi BRINGO (gratuit în App Store şi Google Play). Apoi, alege cum preferi să îţi primeşti cumpărăturile, direct la tine acasă sau gata pregătite în magazin, cu opţiunea Click & Collect. Odată aflat în magazin, aplicaţia Carrefour şi casele Self Service te vor ajuta să transformi sesiunea de cumpărături într-una rapidă şi uşoară.

„Prin acest hipermarket, şi alături de supermarketul Carrefour deschis recent în Târgu Mureş, dar şi de serviciile unice de online shopping, construim o destinaţie de cumpărături pe care târgumureşenii o pot accesa de oriunde ca să îşi aleagă din cele peste 40.000 de produse.” a declarat Adrian Irimia, Director hipermarket Carrefour Târgu Mureş.

În noul hipermarket Carrefour găseşti o selecţie extinsă de gusturi locale, sute de articole din universul casei, ustensile, electrocasnice sau noile colecţii TEX. De asemenea, la Târgu Mureş aducem şi programul naţional Deschidem Vinul Românesc, dezvoltat pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale ţării. Vinurile din acest program le găseşti în noul WineSquare, cum ar fi sortimente de la Crama Valea Ascunsă (vin de Teaca), Crama Villa Vinèa şi, în curând, de la Domeniul Ciumbrud şi Crama Lechburg - produse în regiunea Transilvania, etichete exclusive Carrefour şi vinuri premium.

Special pentru cei mici, Carrefour aduce Roli-Poli, prima staţie de colectare selectivă destinată copiilor, un spaţiu de învăţare a unor comportamente responsabile cu privire la protecţia naturii şi a sănătăţii. Pe aceeaşi direcţie sustenabilă, Carrefour oferă la schimb 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, sau 2 litri de ulei proaspăt pentru 5 litri de ulei folosit.

Pentru a completa reţeaua de formate din care îti poti face cumpărăturile în siguranţă, Carrefour a inaugurat în oraş şi un nou supermarket (strada Voinicenilor nr.52), deschis de luni până sâmbătă între 07:00 şi 22:00 şi duminica între 08:00 şi 21:00. Magazinul dispune doar de case de marcat self service, la care îţi poţi scana produsele singur şi poţi plăti cu cardul.

Caracteristicile noului hipermarket Carrefour Târgu Mureş  sunt: 40.000 de produse la preţuri accesibile; suprafaţă de vânzare de 7500 mp; 1540 de locuri de parcare gratuite; 230 de angajaţi; 19 case de marcat (dintre ele 12 case rapide "Self Service"); WI-FI gratuit; program luni – duminică 07:30 - 22:00 ; tel: 0374 505 200

 

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele 361 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour & Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click & Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, Carrefour le oferă clienţilor din cele 29 oraşe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preţ de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienţii din mai multe oraşe pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secţiunea de gastronomie a Carrefour, cât şi de la restaurantele locale, livrare gratuită şi multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienţii săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicaţia „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceştia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovaţiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienţii au posibilitatea să scaneze şi să plătească singuri, în acelaşi loc, produsele cumpărate.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienţii Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate şi le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piaţă de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiaşi demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creştem România BIO, un program naţional pentru susţinerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO şi promovarea produselor BIO româneşti. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificaţi BIO, care să poată oferi românilor şansa de a mânca mai bine. 

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preţ pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare.

Despre Shopping City Târgu-Mureş:

Shopping City Târgu Mureş, cu deschiderea oficială pe 16 iulie 2020, reprezintă cel mai important proiect inaugurat anul acesta în zona Transilvaniei: 40.000 de mp de retail, 113 magazine, un etaj întreg dedicat petrecerii timpului liber şi o terasă exterioară de 3.000 de mp. Noul centru comercial din oraş propune o experienţă unică de cumpărături şi de petrecere a timpului liber, aducând elemente inovatoare şi sustenabile de arhitectură, branduri în exclusivitate şi concepte noi de magazine. Totodată, centrul comercial include un hipermarket, un cinematograf şi o zonă cu restaurante, Food Garden, cu o ofertă extinsă de bucătării autohtone şi internaţionale.

Shopping City Târgu Mureş a luat toate măsurile de siguranţă şi distanţare socială: s-au instalat totemuri cu dezinfectant, centrul comercial este aerisit periodic, în mod natural, au fost plasate benzi de distanţare socială în zonele unde se creează aglomeraţie şi autocolante cu proprietăţi de auto curăţare în zonele frecvent atinse. În plus, traficul poate fi controlat respectând recomandările autorităţilor şi este urmărită obligativitatea purtării măştii de protecţie de către toţi angajaţii şi clienţii, s-au implementat măsuri pentru verificarea temperaturii şi este asigurată distanţarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil şi în siguranţă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO