Info

(P) .msg România îşi extinde echipa şi vizează noi clienţi pe piaţa locală

Autor: Publicitate

20.12.2021, 08:00 390

Cu peste 600 de angajaţi în trei oraşe din România, compania de servicii software se orientează spre oportunităţile de pe piaţa locală, având deja experienţa unui deceniu de lucru cu lideri internaţionali din asigurări, industria auto şi banking. Pentru a-şi susţine această extindere, .msg România va angaja în următoarea perioadă 200 oameni noi în echipele sale din Cluj-Napoca, Timişoara şi Târgu Mureş.

Parte din .msg Group, concernul german lider în servicii digitale prezent în 40 de ţări, .msg România derulează, în prezent, proiecte pentru companii precum Allianz, Zurich Insurance Group, Deutsche Bahn sau Audi. Ultimii ani au adus în echipă o orientare puternică către proiectele de cloud transformation şi digital. Echipa din România a avut un rol important în crearea primei soluţii globale de transfer de riscuri între asiguratori pe infrastructură blockchain – „Dubbed Eurapco Unity” şi a msg.Marketplace, una dintre primele platforme B2B pentru industria asigurărilor. Un pas important în dezvoltarea relaţiei cu clienţii din sectorul auto a fost făcut în această vară, când compania a reuşit să obţină certificarea TISAX®, un standard recunoscut de întreaga industrie automotive. Expertiza în zona de financiară, a adus .msgRomania colaborarea cu cea mai mare bancă din ţară, pentru care implementează o nouă strategie digitală bazată pe soluţii SAP.

Competenţele pe care le-am probat la nivel internaţional pot fi deosebit de utile pentru companiile româneşti din domeniile noastre cheie. Lucrăm deja cu subsidiarele locale ale unor importante bănci şi companii de asigurări, dar ne dorim să putem dezvolta ceea ce ştim şi pentru parteneri locali, indiferent dacă sunt din sectorul privat sau public”, spune Horea Raţiu, membru în board-ul de conducere .msg România.

Recent, compania a lansat pe piaţă .msg Check In, o aplicaţie ce permite angajatorilor să gestioneze inteligent noul sistem de muncă hibrid şi să păstreze un nivel ridicat de implicare şi colaborare în echipe. Aplicaţia este deja utilizată de mai multe companii româneşti din zona de online Commerce, asigurări sau IT, ceea ce arată că există un potenţial foarte mare pentru .msg România de a susţine procesul de digitalizare a pieţii locale.

Sutele de ore de training investite în echipă pentru a dezvolta competenţele digitale în zona de cloud sunt doar unul dintre paşii pe care compania îi face către o nouă etapă – construirea unui departament cross-business de digitalizare. Cel puţin 200 noi specialişti în IT vor fi angajaţi, până la sfârşitul anului 2022, cele mai multe posturi vacante fiind pentru developers şi arhitecţi în zona de Cloud, Java, Angular, SAP şi .Net

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO