Info

(P) Motorola facilitează accesul la tehnologia super-premium pentru ecranele flexibile. Preţul razr a scăzut de la 6.999 lei, la 4999 lei, în magazinile partenere şi online

(P) Motorola facilitează accesul la tehnologia...

Autor: Publicitate

20.07.2020, 09:00 1416

Motorola razr, cel mai de succes smartphone cu clapetă al tuturor timpurilor, a revenit pe piaţă cu o versiune ultra-modernă, cu ecran flexibil, de tip clamshell. Astfel, una din principalele probleme ale utilizatorilor, smartphone-urile cu ecrane cât mai mari, într-un format cât mai compact, îşi găseşte rezolvarea prin intermediul razr. Compania a anunţat săptămâna trecută  disponibilitatea pe piaţă a unei noi culori pentru emblematicul razr – blush gold, iar cu acest prilej a comunicat şi reconfigurarea preţului pentru întreaga gamă. Astfel, ambele dispozitive sunt disponibile acum la un nou preţ recomandat de 4999 lei. Decizia a fost motivată de companie prin democratizarea accesului la tehnologia super-premium din spatele ecranelor flexibile.

Inovaţia, la fel ca şi anticiparea unor noi trenduri în piaţă, este cheia multor antreprenori de succes. Iar acest lucru este de multe ori realizat cu ajutorul tehnologiilor noi, inovatoare care crează o nouă perspectivă, până atunci considerată imposibilă. razr este astfel un demers al inovaţiei pentru obţinerea unei functionalităţi mai bune.

De asemenea, Motorola a anunţat că vine în întâmpinarea clienţilor care au achiziţionat telefonul de la momentul lansării din luna aprilie. Pentru a răsplăti încrederea acordată, compania oferă prin partenerul de business Altex, un voucher cadou care are o valoare egală cu diferenţa dintre preţul de achiziţie şi noul preţ recomandat. Voucherul va putea fi folosit pentru achiziţionarea de smartphone-uri Motorola până la data de 31 decembrie 2020.

Pentru mulţi, razr a fost primul lor telefon mobil, însă versiunea de acum vine să impresioneze printr-o tehnologie nouă, oferind utilizatorilor o experienţă unică şi, totuşi, familiară.  În prezent, hardware-ul lui motorola razr nu este singurul punct de atracţie al telefonului, ci şi software-ul care aduce beneficii nelimitate şi utile pentru un utilizator mereu conectat cu businessul lui. Acesta este motivul pentru care Motorola a creat un software de ultimă generaţie pentru ecranul unic Quick View, realizat pentru a oferi un nou mod de interacţiune cu telefonul, care sporeşte creativitatea şi ajută în accesarea rapidă a aplicaţiilor prefare şi utile.  

Motorola razr a primit actualizarea la Android™ 10, ceea ce a contribuit la îmbunătăţirea funcţionalităţii afişajului Quick View. Spre exemplu, razr permite acum accesarea contactelor preferate şi a mesajelor fără a deschide telefonul, fiind o funcţie utilă pentru oamenii mereu activi cu business-uri în priză, printr-un simplu gest de swipe stânga pe afişajul Quick View şi cu ajutorul noului Smart Reply sau a tastaturii Quick View. Când dispozitivul are clapeta închisă şi este deblocat, camera se deschide rapid prin swipe spre dreapta sau activând funcţia Quick Capture printr-o răsucire a încheieturii.

De asemenea, Motorola a extins funcţiile camerei Quick View pentru a putea face selfie-uri în mai multe moduri, atunci când dispozitivul are clapeta închisă. Tot cu ajutorul ecranului Quick View, stilul personal al utilizatorului poate să iasă mai mult în evidenţă, iar acesta va avea acces rapid la tot ce îşi doreşte, inclusiv la navigarea turn-by-turn de pe Google Maps, dar şi la playerele de muzică, cum ar fi Spotify sau YouTube Music.

Telefonul care a marcat o generaţie aduce acum un plus de rafinament şi ingeniozitate, într-un mod deosebit. În timp ce majoritatea telefoanelor devin din ce în ce mai mari, razr propune un concept compact, cu un design distins şi portabil, care îl face uşor de ţinut în buzunar sau în orice tip de geantă.

Prin testarea internă riguroasă a acestui model, motorola confirmă pentru razr o rezistenţă la închidere-deschidere de peste 200,000 de ori, ceea ce însemnă că funcţionalitatea produsului este asigurată pentru mai mult de 5 ani de zile, într-un cliclu de deschidere - închidere a telefonului de peste 100 de ori pe zi.

La începutul anilor 2000, razr a ieşit în evidenţă dintr-o serie de telefoane generice flip şi a făcut ca Motorola să fie un brand cool, datorită marginilor sale elegante şi a tastaturii metalice. Ca o mărturie a popularităţii de care s-a bucurat razr, Motorola a vândut peste 130 de milioane de unităţi, devenind unul dintre cele mai îndrăgite şi iconice telefoane din lume. Disponibilitatea razr, în versiunile de culoare black noir şi blush gold, la preţul de 4999 lei, crează toate premizele pentru ca acest telefon iconic, cu design futurist, să atingă gloria pe care o merită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO