Info

(P) Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo şi Up România şi în parteneriat cu Qriser, iniţiativa „HoReCa Împreună”

(P) Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo şi...

Autor: Publicitate

17.07.2020, 14:24 302

Mastercard, alături de principalii jucători de pe piaţa tichetelor şi cardurilor de masă, parteneri exclusivi ai Mastercard România - Edenred, Sodexo şi Up România - şi împreună cu Qriser, platformă care facilitează programe de învăţare continuă pentru o multitudine de domenii, lansează „HoReCa Împreună”, un program educaţional complex, dedicat profesioniştilor din industria locală şi disponibil gratuit pentru aceştia. Iniţiativa reuneşte specialişti cu experienţă în domeniu, precum şi în arii de activitate adiacente, cu obiectivul de a le oferi antreprenorilor din HoReCa resurse şi instrumente pentru o adaptare rapidă la provocările generate de pandemie şi de condiţiile actuale, în vederea relansării businessului, prin identificarea şi valorificarea oportunităţilor de creştere a afacerii.

„HoReCa Împreună” va debuta pe 22 iulie, prin evenimentul de lansare care se va desfăşura on-line, live, prin platforma Zoom, în intervalul 10:00 – 12:00, şi la care specialiştii HoReCa din întreaga ţară vor putea participa în baza înscrierii prealabile, pe  http://www.horeca-impreuna.ro/inscrie-te. Ulterior, în perioada august-septembrie 2020, vor avea loc o serie de 5 module live, ghidate de practici globale de învăţare şi dezvoltate pentru a adresa nevoi specifice, cu care se confruntă antreprenorii în noul context, marcat de efectele pandemiei. Prin acest program, participanţii îşi vor dezvolta un nou set de competenţe definitorii pentru succesul afacerii lor: vor înţelege cum îşi pot transforma şi digitaliza business-ul pentru a se adapta la noua realitate hibridă online-offline, vor afla despre beneficiile plăţilor digitale şi cum să depăşească barierele pe această zonă, şi îşi vor putea redefini brandul şi experienţa de brand pe care le-o oferă clienţilor. Totodată, aceştia vor putea identifica modalităţi pentru a-şi atrage şi creşte comunitatea de clienţi, prin canalele social media, precum şi alte instrumente digitale, şi vor utiliza metodologia Design Thinking pentru adaptarea modelului business-ului lor.

„Industria HoReCa se confruntă cu efecte şi provocări fără precedent. Din fericire, spiritul antreprenorial poate face diferenţa şi în astfel de vremuri, datorită capacităţii de gândire laterală, adaptabilităţii şi curajului de a inova, calităţi care pot deveni reţeta relansării succesului, cu ajutorul potrivit, la momentul potrivit. Suntem mândri că facem parte din acest program complex, alături de partenerii noştri, şi că putem pune resursele şi know-how-ul Mastercard în domeniul plăţilor digitale în slujba revenirii uneia dintre cele mai importante industrii pentru economia locală”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Croaţia, Mastercard.

„Chiar şi în perioade de criză acută, precum cea pe care o traversăm, soluţiile pentru ieşirea din criză sunt chiar la oamenii afectaţi. Însă, pentru a aduce aceste soluţii la lumină, oamenii au nevoie să iasă din presiunea cotidiană, să se lase inspiraţi, încurajaţi şi să exploreze noi teritorii de know-how ce deschid idei şi direcţii noi pentru depăşirea crizei. Programul „HoReCa Împreună” este un program educaţional foarte aplicat şi adaptat, prin care, alături de parteneri, de experţi, facilitatori şi de invitaţi speciali, dorim să sprijinim antreprenorii din HoReCa cu know-how şi inspiraţie pentru inovarea şi restartarea creşterii business-urilor în noua realitate”, a spus Maria Predoiu, CEO şi Cofondator Qriser.

Faza finală a programului va consta într-un eveniment online, care se va desfăşura live, la finalul lunii septembrie, când participanţii vor primi certificate de absolvire şi vor sărbători împreună cele mai bune modele de reinventare a afacerii, dezvoltate pe durata cursurilor.

Mai multe informaţii despre programul „HoReCa Împreună” sunt disponibile pe platforma oficială, www.horeca-impreuna.ro, acolo unde se poate realiza şi înscrierea pentru evenimentul de lansare care se va desfăşura pe 22 iulie, în cadrul căruia reprezentanţii partenerilor şi alţi speakeri de top vor discuta în detaliu despre desfăşurarea programului şi vor oferi şi alte amănunte cu privire la sesiunile pregătite.

Despre Mastercard

Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi. Misiunea noastră este să generăm şi să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacţii sigure, simple, inteligente şi accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur şi prin reţele impenetrabile, prin parteneriate şi cu pasiune, inovaţiile şi soluţiile noastre le permit persoanelor fizice, instituţiilor financiare, guvernelor şi companiilor să îşi atingă potenţialul maxim. Coeficientul nostru de decenţă (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă şi pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie şi în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 ţări şi teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilităţi de nepreţuit.

Despre Qriser

Qriser este platforma care aduce soluţii inovative şi adaptate pentru orice nevoie de învăţare. Soluţiile noastre combină conţinut educaţional oferit de peste 150 de companii partenere, curatoriat personalizat şi soluţii digitale pentru a le oferi participanţilor experienţe de învăţare plăcute şi cu impact. Alături de partenerii noştri, am creat în ultimul an sute de experienţe de învăţare, atât off-line cât şi on-line, pentru mii de participanţi în căutare de reskilling şi upskilling.  

Despre Edenred

Edenred este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a 830.000 de clienţi corporativi in 46 de ţări. Datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii de plată cu scopuri specifice în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor, de a creşte eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri. Acest lucru se realizează prin intermediul a trei linii de afaceri:

  • Beneficii pentru angajaţi (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură)
  • Soluţii pentru flote şi mobilitate (combustibil, taxe de drum, întreţinere şi călătorii de afaceri)
  • Soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe şi MSCI Europe.

Edenred România este alături de 2 milioane de angajaţi, 35 000 de companii şi 65 000 de comercianţi parteneri. Prin preluarea Benefit Online, cea mai mare platformă de beneficii extra-salariale flexibile din România, Edenred contribuie la eficientizarea politicilor de resurse umane din cadrul companiilor şi susţine angajatorii pe o piaţă a muncii extrem de competitivă.

Despre Sodexo România

Sodexo România este parte a Grupului Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor pentru calitatea vieţii, fondată în anul 1966, în Franţa. Misiunea companiei este aceea de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor, a clienţilor şi partenerilor săi, contribuind totodată la dezvoltarea economică, socială şi a mediului din comunităţile în care activează. Compania este prezentă pe piaţa din România de peste 20 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra-salariale pentru angajaţi. Peste 30.000 de companii şi două milioane de angajaţi utilizează deja produsele Sodexo.

Despre Up România

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 18 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare avantajoase pentru performanţa business-ului companiilor:

  • Produse şi servicii care facilitează viaţa de zi cu zi a salariaţilor prin accesul la beneficii în multe domenii - tichete pe suport de hârtie şi carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanţă, tichete de creşă
  • Soluţii digitale interactive de incentivare şi recompensare – STIM Online
  • Servicii dedicate comercianţilor
  • Soluţii personalizate pentru modernizarea sectorului de acţiune socială - tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniţă
  • Soluţii pentru achiziţii inteligente dedicate companiilor mici şi mijlocii – IMM - platforma Up Achiziţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO