Info

(P) Investiţiile în dezvoltare de peste 11 milioane de euro, prioritare pentru producătorul de carne de pasăre - Oprea Avicom

(P) Investiţiile în dezvoltare de peste 11 milioane de...

Autor: Publicitate

27.09.2021, 08:00 794

Producătorul procesează anual peste 6 milioane de păsări crescute integral în fermele proprii şi îşi propune să ajungă în 2 ani la 10 milioane de păsări comercializate la nivel naţional.

Emanuel Oprea - Managing Director Oprea Avi Com a declarat:

Creşterea şi dezvoltarea constantă este un obiectiv principal al nostru iar investiţiile sunt corelate direct cu acest obiectiv. Avem în derulare mai multe proiecte de investiţii printre care menţionez:

 

- Investiţie de 11 milioane de euro, din care 2,5 milioane atrase din fonduri europene, într-un abator cu o capacitate de 6.000 de capete pe oră, proiect finalizat în luna februarie a acestui an.

 

- Investiţii de 500.000 de euro pentru modernizarea şi retehnologizarea unei ferme aflate în conservare, termenul de punere în funcţiune fiind luna noiembrie 2021, în vederea măririi capacităţii de creştere de pui de carne.

 

- Investiţie de 8 mil. euro într-o fermă de creştere a raţelor. Prin acest proiect, ne dorim să creştem 1 milion de raţe anual, iar ca parte a acestui demers va fi retehnologizat vechiul abator.

 

- Investiţia de intrare anul viitor pe piaţa produselor semipreparate, printr-un parteneriat strategic cu un producător specializat.

 

- Investiţie şi respectiv implementare a două centrale fotovoltaice în fermele de pui de carne, până la finalul anului 2022, pentru că ne preocupă asigurarea independenţei energetice a fermelor noastre

’’Ne-am dorit şi ne dorim permanent să ne dezvoltăm. Investiţiile vor continua pe întreg lanţul de producţie, urmărind să rămânem un sistem de producţie integrat şi independent’’. Investim nu numai în dezvoltare, dar în primul rând în oameni. Suntem o mare familie care preţuieşte responsabilitatea, onestitatea şi tradiţia. Iar familia noastră a ajuns la 380 de oameni, cu 39 de oameni mai mult decât în anul precedent. Şi nu ne oprim aici.

În acest sens, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 16% comparativ cu anul trecut.

Compania Oprea Avi Com dispune de o reţea formată din peste 30 de magazine localizate în principalele oraşe ale Transilvaniei unde comercializează brandul propriu. Produsele sale sunt comercializate şi în magazine de tip supermarket, hyper-market în proporţie de 30%, în comerţul tradiţional în proporţie de 10 % şi în Horeca în proporţie de 25%. Pentru 2022 compania are în plan deschiderea a încă 5 unităţi, dar şi remodelarea celor existente.

În prezent compania şi brandul propriu - Puiul de Crăieşti şi-au modernizat imaginea. Noul brand va fi vizibil în rafturi începând cu luna septembrie a acestui an.

Compania Oprea Avi Com este o afacere de familie, prezentă pe piaţă de 27 de ani, care dispune de un proces integrat de producţie format dintr-o fermă de reproducţie, o staţie de incubaţie, ferme de creştere a puilor de carne, un abator, o fabrică de nutreţuri combinate. Toate aceste facilităţi sunt echipate cu tehnologii de ultimă generaţie pentru a oferi un grad ridicat de siguranţă alimentară clienţilor prin măsurile de biosecuritate adaptate constant. Puiul de Crăieşti, brandul companiei Oprea Avi Com, reuneşte o gamă largă de sortimente de carne de pui, proaspătă şi congelată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO