Info

(P) GoSign al InfoCert: un mod de lucru cu totul nou pentru IMM-uri şi profesionişti

(P) GoSign al InfoCert: un mod de lucru cu totul nou...

Autor: Publicitate

30.09.2021, 14:37 97

Revoluţia digitală care a caracterizat anul 2020 (şi care continuă şi în 2021) a avut drept principale protagoniste afacerile de mici dimensiuni.

Spre deosebire de realităţile de dimensiuni mai mari - care începuseră deja de ceva vreme un proces de transformare digitală şi care s-au descoperit ca fiind mai pregătite în contextul limitării mobilităţii, esenţiale pentru izolarea pandemiei - IMM-urile şi profesioniştii care în trecut adoptaseră instrumente digitale au fost nevoiţi să efectueze o schimbare bruscă şi radicală a tendinţei pentru a putea fi operativi 100% de la distanţă.

Astfel, un instrument indispensabil pentru desfăşurarea activităţii în mobilitate - Semnătura electronică – a devenit nu doar din ce în ce mai răspândit, ci şi din ce în ce mai popular: utilizatorii, în fapt, au experimentat nu numai posibilitatea de a semna dosare şi documente fără a avea nevoie de hârtie sau de a se deplasa, ci mai ales posibilitatea de a gestiona relaţiile cu clienţii, furnizorii, colaboratorii şi angajaţii într-un mod mult mai rapid, mai sigur şi mai eficient.

Semnătura electronică a permis, de fapt, un mod de lucru cu totul nou.

Tocmai pentru a facilita această transformare, InfoCert - Tinexta Group şi-a reorganizat complet platforma pentru Semnătura electronică, care a devenit mai uşor de utilizat şi a fost îmbogăţită cu multe funcţii noi.

GoSign al InfoCert – acesta este noul nume al platformei „deschise” – permite acum nu numai semnarea unui singur document, ci şi iniţierea şi coordonarea unor fluxuri de semnături complexe, în care intervin persoane externe şi interne organizaţiei.

În plus, cu GoSign există posibilitatea de a trimite un fişier, care trebuie completat şi semnat, către mai multe persoane în acelaşi timp: este suficientă importarea unei liste de semnatari, fiecare dintre aceştia primind o copie unică a documentului care urmează să fie semnat. Se elimină astfel necesitatea de a crea şi trimite dosare separate, dar se asigură în continuare capacitatea de a gestiona separat dosarele semnate, precum şi de a monitoriza toate vizualizările şi acţiunile în timp real.

Aceasta este noua funcţie de trimitere în bloc, care simplifică în mod semnificativ procesele repetitive. Este suficient să ne imaginăm, de exemplu, economia de timp pe care o face un contabil care, cu o singură expediere, poate transmite simultan şi cu un singur clic zeci de fişiere de semnături. Mai mult decât atât, va avea şi posibilitatea de a solicita destinatarilor să ataşeze fişiere sau cărţi de identitate, uneori necesare pentru finalizarea tranzacţiilor.

Noutăţile nu se termină însă aici. Soluţia este, de asemenea, omnicanală şi, prin urmare, disponibilă prin web, desktop şi aplicaţie, prin smartphone, tabletă sau PC, cu posibilitatea de a semna online sau offline şi de a utiliza diferite tipuri de semnături - electronică, avansată, calificată sau chiar grafometrică - în funcţie de nivelurile de încredere cerute de tranzacţii specifice.

În fine, platforma poate fi conectată şi la alte aplicaţii, de exemplu la PEC sau la un sistem de conservare digitală pe termen lung.

Pentru mai multe detalii vizitaţi: https://infocert.digital/ro/GoSign/

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO