Vezi galeria foto
(3 poze)
Info

(P) CEWE: Investiţii în România de peste 2 milioane de euro anul acesta

Nimic nu este mai important ca pasiunea.

„Când vorbim despre CEWE vorbim în primul rând despre pasiune, despre momentele importante ale vieţii, iar rolul CEWE este de a aduce bucurie şi de a păstra aceste momente vii, în culori impecabile, peste ani şi ani. ” - Marian DINU, country manager CEWE România

Povestea CEWE, cel mai important furnizor european de servicii foto şi imprimare retail şi online, a început în 1912, în Germania. Azi, CEWE a devenit o parte importantă din viaţa oamenilor care vor să obţină mai mult de la fotografiile lor. Pe lângă apreciatele fotografii de diferite dimensiuni (anual, aproximativ 2,3 miliarde de fotografii sunt printate la CEWE), produse deco şi cadouri foto, succesul CEWE se datorează în principal mult premiatului produs CEWE FOTOCARTE, care anul trecut a atins pragul de 70 de milioane de exemplare vândute.

Omnichannel – definiţia experienţei CEWE

Prin serviciul CEWE Instant FOTO, disponibil în reţeaua partenerilor noştri, Auchan, Carrefour, dm, Kaufland şi Media Galaxy, oferim acces instant la sute de produse foto personalizate pe loc, în sistem self printing. CEWE asigură tuturor partenerilor o experienţă omnichannel prin capacităţi de business şi canale de comandă dedicate: de la echipamentele CEWE Photo Station din magazine la serviciul foto online şi aplicaţii pentru desktop şi mobil dedicate.

Ne bucură faptul că, anul acesta, serviciul CEWE Instant FOTO a fost onorat cu titlul de „Cel mai bun serviciu foto de retail din lume” de către prestigiosul juriu TIPA Awards (Technical Image Press Association).

Indiferent de unde comandaţi produsele CEWE - din magazinul preferat, din confortul casei prin intermediul website-ului sau al aplicaţiei pentru desktop sau mobil - CEWE asigură aceeaşi experienţă personalizată, premium şi inspiraţională de fiecare dată.

Investiţii în România de peste 2 milioane de euro anul acesta

CEWE, care operează în acest moment cu 14 fabrici în Europa, un personal format din aproximativ 4.000 de angajaţi şi e prezentă în 21 de ţări, cu peste 20.000 de puncte de retail, va investi anul acesta peste 2 milioane de euro în echipamentele integrate în reţelele partenere din România. Astfel, în peste 300 de magazine la nivel naţional, clienţii se vor putea bucura de ultima tehnologie dezvoltată de CEWE şi de cele mai inovatoare produse.

În România, CEWE este prezentă de peste 15 ani şi oferă o gamă largă de produse foto personalizate, online, prin aplicaţia CEWE sau pe loc, la CEWE Instant FOTO, în peste 300 de magazine. Vânzările grupului au crescut la 727,3 milioane de euro în 2020. CEWE este listată pe SDAX.

De asemenea, la nivel local, CEWE susţine cu bucurie comunităţile de fotografi, de la cei care se află la început de drum în acest parcurs creativ până la fotografi profesionişti, de renume internaţional

CEWE a redefinit standardul de calitate şi responsabilitate prin produsele sale

Pentru a oferi produse foto la cele mai înalte standarde de calitate, CEWE face constant investiţii substanţiale în echipamente performante, cele mai multe dezvoltate special pentru standardele de calitate CEWE şi, de asemenea, a optimizat procesul de comandă, fapt recunoscut la nivel internaţional - aplicaţia CEWE fiind de asemenea, onorată de către TIPA cu titlul de “Cel mai bun produs al anului 2021”.

 

Digitalizarea, un proces fantastic şi inspiraţional în domeniul fotografiei - impactul CEWE în transformarea pieţei de procesare de fotografie din România

Uitându-ne puţin în urmă, observăm faptul că serviciul de procesare foto a trecut la un alt nivel - de la scara blocului la comanda confortabilă, de pe laptop/telefon. Ne bucură faptul că prin implicarea şi investiţiile realizate în aceşti 15 ani am pus umărul ca România să treacă în această nouă etapă. Oamenii au înţeles imediat beneficiul nenumăratelor opţiuni creative şi faptul că timpul este preţios şi au aderat la acest sistem simplu şi user friendly, de comandă online.

După ce comenzile sunt procesate digital, printarea produselor foto (fotografii, CEWE FOTOCĂRŢI, calendare etc.) se face pe hârtie foto veritabilă, folosind tehnologii state-of-the-art şi materii prime de cea mai bună calitate, utilizate în mod responsabil.

 

CEWE se concentrează pe managementul sustenabil şi a primit deja numeroase premii pentru acest efort: durabil din punct de vedere economic pe termen lung; cooperant şi echitabil în relaţiile cu clienţii, angajaţii şi furnizorii; responsabil social şi de protecţie a mediului şi a resurselor. Un exemplu în acest sens este procesul neutru din punct de vedere climatic utilizat pentru a produce toate produsele marca CEWE.

Recent, compania a fost felicitată pentru obiectivele sale climatice ambiţioase de către Financial Times şi Statista, principalul portal de statistici din Germania, care enumără CEWE printre „Liderii climatici europeni 2021” şi astfel subliniază rolul principal al companiei în reducerea emisiilor.

 

Donaţie record către SOS Satele Copiilor Internaţional

În fiecare an, CEWE organizează cel mai mare concurs internaţional foto din lume - CEWE PHOTO AWARD. Suntem fericiţi că anul acesta concursul a generat o donaţie record de peste 60.000 de euro care s-a îndreptat către SOS Satele Copiilor Internaţional, cu care CEWE are un parteneriat la nivel internaţional.

„Mulţumim tuturor partenerilor noştri care sunt alături de noi, de mai bine de 15 ani. Prin investiţiile pe care le facem dar şi prin punerea la dispoziţia clienţilor noştri a tuturor resurselor pentru ca fiecare proiect personal să arate impecabil, dorim să arătăm încă o dată deschiderea companiei şi receptivitatea faţă de dorinţele clienţilor. Cele şase premii internaţionale TIPA câştigate de CEWE pentru inovaţie şi calitate, de-a lungul anilor, nu fac decât să sublinieze reuşita noastră şi să ne încurajeze să continuăm dezvoltarea produselor CEWE cu un şi mai mare entuziasm.” - Marian DINU, country manager CEWE România

Informaţii suplimentare: www.cewe.ro

 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.