Info

(P) Brandul dobrogean de bricolaj Brick pregăteşte noi investiţii şi face paşi mari pentru extinderea în toată ţara

(P) Brandul dobrogean de bricolaj Brick pregăteşte noi...

Autor: Publicitate

24.03.2021, 08:00 1309

Brandul Brick, deţinut de Five Holding SA, reprezintă primul magazin de bricolaj şi home improvement din Dobrogea, deschis din 2002.

Managerii, împreună cu achizitorii echipei Brick, au reuşit să dezvolte în ultimii 3 ani, 2 noi locaţii. Astfel, în 2017 s-a deschis magazinul Brick Mangalia şi în 2019 s-a deschis magazinul Brick Giurgiu.

Pentru următorii 2-3 ani, Brick va investi în continuare în România şi prospectează la momentul actual piaţa, pentru deschiderea unor noi locaţii.

Cu o politică de preţuri mici, Brick se adresează în special clienţiilor persoane fizice, pentru proiecte de tip DIY, dar şi pentru proiecte imobiliare, ale dezvoltatorilor rezidenţiali.

"În magazinele noastre, preţul mic ocupă primul loc. Piaţa bricolajului şi a bunului de larg consum este dinamică şi foarte competitivă, de accea suntem în continuă adaptare. Ne bucurăm că avem o proporţie mare de clienţi care revin în magazinele noastre şi că am reuşit să îi fidelizăm prin diversitatea produselor, serviciilor şi prin preţurile noastre mici", a declarat Oana Nechita, director executiv.

"Bugetul de investiţii 2021-2025 este destinat în totalitate pentru deschiderea de noi locaţii.  Astfel la Tulcea am achiziţionat un teren de 18.000mp şi suntem la stadiul de PUZ. La Oradea, ne-am înţeles cu proprietarii unei noi locaţii de 9.800mp spaţiu comercial şi estimăm că în 14 luni urmează deschiderea. Suntem în discuţii avansate pentru o locaţie cu vad comercial, la Ploieşti", Viorel Dima, director de dezvoltare.

De asemenea, la momentul actual, managerii societăţii, negociază doua noi amplasamente situate în Bucureşti.

"Avem un număr de 15 milioane de articole pe care le-am vândut, anul trecut. În 2020, am avut o cifră de afaceri de 116 450 209 lei. Anul acesta, în iunie, vom deschide un centru regional la Lumina, care va deservi un areal de aproximativ  60.000 locuitori", a zis Oana Nechita, director executiv.

Din 2019, la portofoliu de peste 46.000 de articole, din 15 domenii, Brick a vândut o serie de produse sub marcă proprie, cea mai mare parte fiind de fabricaţie românească. "Produsele marca Brick sunt din categoria lacuri şi vopsele, uz casnic, decoraţiuni şi au un raport imbatabil calitate-preţ", Oana Nechita, director executiv.

Tot în 2020, în ciuda pandemiei şi a temerilor existente în piaţa financiară, în toate magazinele Brick, a fost dezvoltat un concept inovativ, rezultat în urma constatării cererii de pe piaţă. Respectivul concept se numeşte Baby Brick şi este dezvoltat ca un market de tipul shop&shop destinat copiilor cu vârste între 1-8 ani. Astfel, se adiţionează încă 2500 de articole dedicate creşterii, hrănirii şi îngrijirii copiilor.

"La acest moment, în magazinele Brick lucrează un număr de peste 300 de angajaţi, iar în contextul deschiderii unor locaţii noi, acest număr va creşte progresiv an de an", Viorel Dima, director de dezvoltare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO