Info

Campania #Uitadegatit susţine industria gastronomică. METRO România te îndeamnă să comanzi meniul de Crăciun de la restaurantele preferate

Articol cu conţinut publicitar

Campania #Uitadegatit susţine industria gastronomică....

Autor: Publicitate

08.12.2020, 09:00 246
  • Obiectivul campaniei: să încurajeze câţi mai mulţi oameni să comande meniuri festive de Crăciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusă de carantină/distanţarea socială.
  •  O campanie globală care pune în lumina reflectoarelor situaţia dificilă cu care se confruntă domeniul HoReCa, în contextul COVID-19.
  • Iniţiativa este lansată în cele 18 ţări în care lanţul de magazine METRO este prezent.
 

Bucureşti, 7 decembrie 2020 – METRO încurajează oamenii, prin lansarea campaniei globale ”Uită de gătit” (,,Give Your Kitchen A Break”), să comande, de Crăciun, de la restaurantul  preferat. Aceştia sunt invitaţi să renunţe la pregătirea unui meniu de sărbători şi astfel să ia o pauză de la rutina de zi cu zi, în contextul actual care impune izolarea şi păstrarea distanţei sociale.

După un an lung, solicitant şi stresant, comandarea unui meniu special de Crăciun nu numai că va face viaţa oamenilor mai uşoară, dar, la fel de important, va sprijini industria industria HoReCa, grav afectată de pandemie.

În contextul măsurilor luate de autorităţi, dar şi a incertitudinii consumatorilor, prognoza următoarelor luni pentru peisajul afacerilor independente nu arată foarte promiţător. Sectorul va înregistra, potrivit estimărilor Federaţiei Industriei Hoteliere din România, pierderi de trei miliarde de euro, iar aproximativ 100.000 de angajaţi din industrie îşi vor pierde locul de muncă până la finalul anului. Prin urmare, prin această iniţiativă, METRO doreşte să îşi sprijine partenerii din industria HoReCa.

”Anul acesta a adus multe încercări la nivelul mediului de afaceri, printre care şi incertitudine, dar şi noi reguli de interacţiune în societate şi multe alte noi provocări. În acest context global, METRO şi-a propus ca pentru finalul de an să vină cu o campanie curajoasă care aduce emoţie în sufletele consumatorilor, dar şi speranţă pentru afacerile independente. Este o campanie care arată adevărul vieţii de zi cu zi, cu copii, lucru de acasă, mâncare arsă pe aragaz şi umor al acestor situaţii inedite cu care ne confruntăm cu toţii de luni bune. Campania de sărbători „Uită de Gătit” este un apel la solidaritate, pentru ca alături de consumatori să susţinem restaurantele care se luptă acum pentru supravieţuire. Cu cât mai mulţi oameni aleg să comande un meniu festiv de la acestea şi se bucură de mai mult timp alături de cei dragi, cu atât afacerile independente vor căpăta mai multă speranţă în ceea ce priveşte vânzările şi revenirea la normal” a declarat Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash&Carry România.

 

Campania Globală

Campania are la bază un videoclip plin de emoţie, care evidenţiază provocările care au apărut în ultimul an şi restricţiile actuale ale vieţii sociale. Campania va fi lansată în 18 ţări prin intermediul diverselor canale media, TV, radio şi digital.

Prin cadrele sale impresionante, spotul de 79 de secunde descrie experienţele recente ale unei familii. Povestea ei arată situaţia actuală a multora: în carantină, viaţa fiecărui membru al familiei se concentrează într-un singur loc, acasă: şcoala de acasă, munca de acasă,  gătitul acasă şi orice alte activităţi individuale realizate de către membrii familiei se petrec în interiorul casei.

Stilul de viaţă modern presupune să fim tot timpul activi, să jonglăm cu o multitudine de sarcini şi atunci pierdem din energia de a ne bucura de momentele frumoase de sărbători (mâncarea bună, pregătirile pentru sezonul festiv şi timpul petrecut împreună). De aici reiese şi îndemnul întregii campanii: Ia o pauză din bucătărie, acordă-ţi ţie şi familiei tale timp, relaxează-te şi comandă mâncare de la restaurantul tău preferat.

 

 #Uitadegatit

Campania globală ,,Uitadegatit” (”Give Your Kitchen A Break”), lansată oficial pe 17 noiembrie, se va derula concomitent în cele 18 ţări în care este prezent lanţul de magazine METRO.

#GiveYourKitchenABreak #Uitadegatit #SustinemAfacerileIndependente

 

Despre METRO Cash & Carry România

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum şi ale comercianţilor independenţi. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienţi care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online şi să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

De asemenea, METRO susţine competitivitatea antreprenorilor şi a afacerilor proprii prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones.

Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acţiuni al METRO China. În septembrie 2018, METRO a iniţiat procesul de cesionare a Real, lanţul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajaţi ai săi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.metroag.de

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO