IMM

Revolta unui producător român de îngheţată bio: Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România

Revolta unui producător român de îngheţată bio: Aş...

Autor: Ramona Cornea

12.10.2019, 00:07 33164

Irina Filip, fondatoarea companiei Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman, care a investit 2,2 mi­lioa­ne de euro într-o fabrică de îngheţată sub brandul Cremola, susţine că marile reţele de retail îi resping pe producătorii locali, deşi ele ar avea un rol decisiv în încurajarea producţiei locale în zona de agrobusiness.

„Atitudinea oamenilor din departamentele de achiziţii faţă de producător este atitudinea jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă. Firma mea asigură locuri de muncă, fructificarea muncii unor fermieri şi, cu toate acestea, eu stau şi plâng în pumni, în timp ce niciun retailer nu poate să îmi spună că produsele mele nu sunt bune. Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România, care vine cu cele mai bune produse care se pot fabrica“, a declarat Irina Filip în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Antreprenoarea afirmă că, de multe ori, departamentele de achiziţii ale marilor reţele de retail îi ignoră solicitările de listare a produselor.

Irina Filip deţine alături de fratele său, Petre Filip, şi producătorul de lactate Comalat din Teleorman. În luna septembrie a anului trecut a început să producă îngheţată sub brandul Cremola într-o nouă fabrică, inaugurată după o investiţie de 2,2 milioane de euro. Cea mai mare parte a investiţiei, a venit din un credit contractat de la Patria Bank, iar restul din surse proprii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO