IMM

O familie din Argeş a ajuns cu ţuica Pater în magazine, băcănii şi restaurante fine dining

O familie din Argeş a ajuns cu ţuica Pater în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.02.2019, 00:07 3388

Familia Mărăşoiu din judeţul Argeş a transformat reţeta de ţuică transmisă din tată în fiu de cinci generaţii într-un brand care este distribuit în toată ţara. Brandul Pater, lansat la finalul anului 2017, a ajuns în locaţii precum magazinele Comtesse du Barry, Best Value Duty Free, JPB, Vino, în magazinul Nasu Roşu, în lanţul de magazine fizice Vinmag, în magazinul online propriu vinmag.ro, dar şi în restaurante precum Maize farm to table şi The Artist din Bucureşti. Iar brandul de ţuică şi rachiu urmează să fie listat şi la Paris, într-un magazin ce urmează a fi deschis de grupul românesc Le Manoir.

„Pater vine din latină şi înseamnă capul familiei, tată, preot. Am ales să dăm acest nume brandului nostru pentru că ţuica este produsă de capul familiei noastre, de tata, după o reţetă transmisă din tată în fiu de peste cinci generaţii. Produsele noastre sunt băuturi naturale, nefiltrate, obţinute printr-o singură distilare într-un cazan tradiţional de cupru şi sunt create pe baza unor reţete perfecţionate de-a lungul timpului“, povesteşte Irina Mărăşoiu, fata din povestea PATER.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO