Marian Şeitan, antreprenorul care a fondat compania de marketing direct Mediapost Hit Mail şi care a vândut-o Poştei Franceze, spune că este interesat să investească în continuare în firme mici, după ce până acum a mai investit în Homefresh, business care îţi aduce acasă kituri pentru a pregăti mâncarea, şi în Sypher, companie care ajută companiile să implementeze GDPR.
„Sunt interesat de start-up-uri, de firme mici care pot creşte, şi am investit deja în câteva firme. În general, mă interesează firme de servicii, nu mă pricep foarte bine la industrie şi nici la comerţ. De asemenea, mă interesează fondatorul/fondatorii, care trebuie să fie oameni care reuşesc să clădească ceva“, a spus antreprenorul în cadrul conferinţei ZF IMM 2019. Marian Şeitan a fondat Mediapost Hit Mail în anul 1997, iar ulterior a vândut compania în două tranşe Poştei Franceze, făcând exit în 2015. Acum, antreprenorul mai are un contract de management cu compania. El a povestit despre cum a decis să vândă compania. În 2009, el a vândut 60% din Mediapost Hit Mail, iar şase ani mai târziu a cedat şi restul de 40% din acţiuni.