IMM

Forumul investitorilor în franciză 2018. Piaţa de francize dezvoltă cultura antreprenorială a unei ţări. Este un business care garantează un venit predictibil

Forumul investitorilor în franciză 2018. Piaţa de...

♦ Colaborarea în business creşte nivelul de dezvoltare al unei afaceri l Antreprenorii români sunt inventivi, îşi asumă riscuri, dar au o educaţie de business slabă l Într-o franciză partenerii trebuie aleşi cu atenţie l Domeniul serviciilor este pe un trend ascendent în ce priveşte sectorul de francize

♦ Antreprenorii care vor să externalizeze o franciză trebuie să se uite la pieţele vecine la început.

Dezvoltarea în sistem de franciză reprezintă o cale sigură pentru a creşte un business, iar antreprenorii trebuie să aibă curaj să investească într-o afacere care să corespundă cu abilităţile lor. Colaborarea între cei doi parteneri - francizor şi francizat - este esenţială, iar antreprenorii locali trebuie să se uite şi spre externalizarea brandurilor în străinătate, au susţinut speakerii prezenţi la evenimentul Forumul investitorilor în franciză 2018, ajuns la cea de-a doua ediţie. Conferinţa este organizată de Ziarul Financiar împreună cu francize.ro şi a atras peste 300 de invitaţi, antreprenori, consultanţi.

Partenerii evenimentului au fost Banca Transilvania, aBeauty Clinique, Auto Booking, Christian Tour, Clinicile Dr. Leahu, Gregory’s, LMI România, Inglot, OroToro, Ţuca Zbârcea şi Asociaţii, XTag, Cramele Villa Vinea şi Biroul de Traducere Champollion.

„Franciza e cea mai rapidă cale să creşti un business. Când ai o startegie de francize dezvolţi o cultură antreprenorială şi aduci în business antreprenori cu energie. În unele cazuri, performanţa operaţiunilor de franciză o depăşeşte pe cea corporate datorită energiei antreprenorilor. Unul dintre aspectele care caracterizează francizele e că se garantează venitul predictibil“, a spus John Goodhart, International Franchise Expert Progressium Franţa, o reţea internaţionala de consultanţi de franciză.

Piaţa francizelor se îndreaptă anul acesta spre 3,3 miliarde euro, cu peste 435 de con­cepte active în piaţă, iar antreprenorii români trebuie să aibă mai multă determinare pentru a investi, a precizat Paul Voicu, managing partener Francize.ro „Urmează o evoluţie silenţioasă a serviciilor. Un business în zona educaţiei, de exemplu, nu este atât de vizibil ca un business în care este implicată o cafenea, dar el activează într-o zonă de performaţă şi cred că în viitor vor fi din ce în ce mai multe businessuri de acest fel“, a menţionat Paul Voicu.

Despre domeniul serviciilor, care are o evoluţie ascendentă, a vorbit şi Rolf A. Kirst, founder and managing director Franchise Pool International, în contextul în care piaţa de mâncare este suprasaturată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO