Lanţul de restaurante Salad Box, un concept românesc activ pe segmentul de mâncare sănătoasă, va deschide până la finalul lui 2019 două noi unităţi, în Malta şi Canada, urmând a ajunge astfel la un total de 115 localuri pe 14 pieţe.
La nivel local, lanţul de restaurante deţine 45 de unităţi, urmând ca numărul acestora să crească în contexul lansării a altor două unităţi în Cluj-Napoca.
Pe plan internaţional, Salad Box operează peste 60 de unităţi şi activează în 12 ţări, a spus Radu Lupaş, co-fondator Salad Box, în cadrul conferinţei Franchise Connection 2019. După cele două deschideri din Malta şi Canada, numărul de ţări va creşte la 14. Cea mai mare parte a localurilor Salad Box sunt operate în sistem de franciză.
„Dacă te gândeşti puţin atunci când creezi brandul poţi să îl creionezi deja potrivit pentru a fi francizat ulterior. Dacă nu ai făcut deja asta şi ai creat brandul, recomandarea mea este să apelezi la un expert care să te ajute să realizezi acest lucru. Noi, sub brandul Salad Box, avem 67 de unităţi la nivel internaţional în 12 ţări, iar în decembrie vom fi în 14 ţări pentru că în Malta şi Canada există deja locaţii care se află în construcţie“, a declarat Radu Lupaş, cofondatorul Salad Box.
Acţionarii Salad Box sunt implicaţi în mai multe businessuri de HoReCa, însă în cazul celor mai multe ei sunt parteneri alături de alţi oameni de afaceri.