IMM

Antreprenori locali. Radu Lupaş, cofondator: La finalul lui 2019, brandul românesc Salad Box va ajunge la 115 restaurante în 14 ţări

Antreprenori locali. Radu Lupaş, cofondator: La finalul...

Autor: Iulian Tenchiu

04.11.2019, 07:43 2045

Cea mai mare parte a localurilor Salad Box sunt operate în sistem de franciză.

Lanţul de restaurante Salad Box, un concept românesc activ pe seg­mentul de mâncare sănătoasă, va deschide până la finalul lui 2019 două noi unităţi, în Malta şi Canada, urmând a ajunge astfel la un total de 115 lo­ca­luri pe 14 pieţe.

La nivel local, lanţul de restau­rante deţine 45 de unităţi, urmând ca numă­rul acestora să crească în contexul lan­sării a altor două unităţi în Cluj-Napoca.

Pe plan internaţional, Salad Box operează peste 60 de unităţi şi acti­vea­ză în 12 ţări, a spus Radu Lupaş, co-fon­dator Salad Box, în cadrul con­fe­rinţei Franchise Connection 2019. După cele două deschideri din Malta şi Canada, numărul de ţări va creşte la 14. Cea mai mare parte a localurilor Salad Box sunt operate în sistem de franciză.

„Dacă te gândeşti puţin atunci când creezi brandul poţi să îl creionezi de­ja potrivit pentru a fi francizat ulte­rior. Dacă nu ai făcut deja asta şi ai cre­at brandul, recomandarea mea este să apelezi la un expert care să te ajute să rea­lizezi acest lucru. Noi, sub brandul Salad Box, avem 67 de unităţi la nivel inter­naţional în 12 ţări, iar în decem­brie vom fi în 14 ţări pentru că în Malta şi Canada există deja locaţii care se află în construcţie“, a declarat Radu Lupaş, cofondatorul Salad Box.

Acţionarii Salad Box sunt implicaţi în mai multe businessuri de HoReCa, însă în cazul celor mai multe ei sunt parteneri alături de alţi oameni de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO