Bibiana Stanciulov, fondatoarea Sonimpex Topoloveni, producătorul magiunului de prune Topoloveni, afirmă că, înainte de pandemia de COVID-19, compania sa exporta cel mai mult în Canada.
”Cea mai mare surpriză a noastră a fost faptul că Uniunea Europeană a înregistrat indicaţia noastră geografică în Canada şi în Japonia. În Canada am avut cel mai mare export până la debutul pandemiei. După ce a început pandemia, tot exportul s-a încheiat. Canada a fost cea mai bună ţară pentru export. Din păcate, peste tot unde am ieşit ca pieţe externe au venit după noi concurenţii noştri neloiali şi oamenii au fost puşi în situaţia că nu mai era aceeaşi calitate cu care noi îi obişnuisem în momentul în care am mers acolo”, a declarat Bibiana Stanciulov în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
Bibiana Stanciulov a intrat în antreprenoriat în 1993, după ce i-a fost interzisă o emisiune la Radio România Cultural despre condiţia umană în apartamentele de bloc. Fabrica de magiun pe care o conduce în prezent a cumpărat-o în 2001. Astăzi, magiunul de prune de Topoloveni este cunoscut în toată România şi generează venituri de peste 4,7 mil. lei pe an.
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
Acesta este un extras din interviul acordat Bibiana Stanciulov, fondatoarea Sonimpex Topoloveni, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE