Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Aliz Kosza, business mentor: În 2020 am avut cele mai mari încasări de când sunt mentor

04.01.2022, 10:00 Autor: Ramona Cornea

Aliz Kosza, business mentor, afirmă că în anul 2020 a avut cele mai mari încasări de când este mentor.

”Pandemia m-a afectat pentru că am renunţat la conferinţele offline, conceptul meu de suflet în business unde pot prezenta şi transfera acest knowhow. Oamenii fac diferenţa şi cifrele sunt doar consecinţe pozitive sau negative, că de asta se şi cheamă suflet în business. Online nu am prea ţinut, chiar nu am ţinut deloc, am acceptat foarte puţine invitaţii pentru că nu mi s-a potrivit să transfer acest knowhow, nu puteam să simt audienţă şi mai degrabă m-am retras doi ani din conferinţe, dar am avut proiecte şi pot să spun că 2020 a fost anul meu, nu ştiu dacă spune multe pentru că nu eu nu fac pentru bani ceea ce fac, pentru că nu mai sunt în etapa respectivă a vieţii. Nu fac lucrurile gratis, dar nici driveul pentru bani nu există. Am avut cele mai mari încasări în 2020 de când sunt mentor. Adică aşa s-a întâmplat. Am avut şi eu un proiect international BERD, că acolo sunt consultant şi pe intern şi pe extern. Deci în 2020 am lucrat în casa de la munte pe cei mai mulţi bani,a declarat Aliz Kosza în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Aliz Kosza a lucrat în 17 industrii diferite, în care de patru ori a fost CEO. De-a lungul timpului a condus companii de top precum Orkla Foods România, MOL România sau Fabryo Corporation şi a contribuit la modelarea şi inovarea altor companii din industrie variate.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un extras din interviul acordat Aliz Kosza, business mentor, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.​

 

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone