Femei în business

Proiect ZF/Vodafone Femei în Business, Ioana Ceauşu, chief operating officer la EA - The Entrepreneurship Academy: Businessurile cele mai agile şi mai dinamice din cadrul EA sunt conduse de fete, de tinere femei extrem de perseverente şi tenace

18.02.2022, 12:00 Autor: Ramona Cornea
Ioana Ceauşu, Chief Operating Officer la EA - The Entrepreneurship Academy, o facultate de business din România în cadrul căreia, pe lângă componenta studiului academic, studenţii sunt susţinuţi să-şi înceapă o afacere, afirmă că businessurile cele mai agile şi mai dinamice din cadrul EA sunt conduse de tinere femei care sunt extrem de perseverente şi tenace. 
 
”Din păcate, nici noi nu reuşim să atragem pe cât de multe tinere studente am dori la EA. Se pare că există această idee preconcepută cum că antreprenoriatul este poate mai degrabă pentru bărbaţi, care îşi asumă mai multe riscuri, sunt mai siguri pe ei, nu le pasă prea mult de eşec. Cu toate acestea, businessurile cele mai agile şi mai dinamice din cadrul EA sunt conduse de fete, de tinere femei care sunt extrem de perseverente şi tenace şi care nu se opresc din nimic pentru a-şi atinge obiectivele”, a declarat Ioana Ceauşu în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone. 
 
Anterior activităţii sale de la EA, Ioana Ceauşu a lucrat în consultanţă de management şi marketing şi a fost lector la Academia de Studii Econo¬mice. A absolvit un doctorat pe tema crizei de creştere a IMM-urilor şi cercetează pentru al doilea doctorat pe tema impactului acceleratoarelor de business asupra performanţei startup-urilor. 
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un extras din interviul acordat de Ioana Ceauşu, Chief Operating Officer la EA - The Entrepreneurship Academy, în emisiunea Femei în Business. Urmăriţi interviul integral  aici.  

 

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone