Eveniment

ZF Live. Mihai Ghiţă, partener firma de tehnologie Sypher. Companiile din România sunt tot mai atente la GDPR. În 2019 companiile se grăbesc să implementeze regulamentul. „La nivel european au existat peste 200.000 de sesizări privind încălcarea GDPR.“

Mihai Ghiţă, Sypher

Mihai Ghiţă, Sypher

Autor: Iulian Tenchiu

14.10.2019, 14:20 92
În 2019, companiile româneşti şi-au îndreptat eforturile către imple­mentarea GDPR-ului (Regula­mentul General de Protecţia Datelor al UE), o iniţiativă al cărei obiectiv este protejarea datelor personale ale unui individ. La nivel european, dar şi la nivel naţional au avut loc numeroase sesizări privind încălcarea acestui regulament, fapt care a motivat tot mai multe companii să treacă la implementarea cât mai rapidă a acestuia, pentru a evita sancţiunile, a explicat Mihai Ghiţă, partener al firmei Sypher, un start-up românesc care ajută companiile să implementeze regulile stabilite de UE.

„Acum cererea este foarte mare, dacă ne uităm la anul 2017, atunci când aveau loc discuţii despre GDPR, puţine companii în afara celor mari erau deja în pregătire pentru implementare. În primăvara lui 2018, înainte de intrarea în vigoare a regulamentului, foarte multe firme care nu făcuseră ceva s-au grăbit să facă şi aş spune că perioada a fost foarte efervescentă. De anul ăsta deja a început să se vadă un fenomen, şi anume se dau sancţiuni la toate nivelurile, în toată Europa, inclusiv România. Acest fapt a dus la o conştientizare a com­pa­niilor că GDPR-ul trebuie imple­mentat constant, nu e ceva ce faci o singură dată şi gata“, a declarat Mihai Ghiţă, partener al firmei  de tehnologie Sypher, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO