Eveniment

ZF Live. Mihai Betelie, Rompatent Design: Antreprenorii trebuie să scoată din buzunar câte 1.000 de euro dacă vor să îşi protejeze brandul

Autor: Iulian Tenchiu

08.07.2019, 14:52 829

Legislaţia pe zona de protecţia mărcilor s-a schimbat în 2010, însă puţini antreprenori ştiu asta şi riscă faptul ca brandurile pe care le-au creat să le fie furate.

Înregistrarea unui brand la nivel european, care înseamnă prote­jarea acestuia în faţa tentativelor de furt, aduce costuri de 1.000 de euro, sumă care va merge către Oficiul European, instituţia care se ocupă cu înregistrarea mărcilor în Europa, a explicat Mihai Betelie de la Rompatent Design.

„Pentru a proteja o marcă naţională, trebuie ca marca naţională să devină europeană sau se poate proteja prin înregistrarea mărcii ca şi marcă euro­peană. În acest context, antreprenoul va avea protecţie în ţările respective. Înregistrarea se face la Oficiul Euro­pean din Alicante, acolo se adresează solicitantul, direct sau prin intermediul unei agenţii de proprietate industrială. Preţul unei astfel de proceduri este de 1.000 de euro“, a declarat Mihai Betelie de la Rompatent Design, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO