Eveniment

ZF Live. Mihaela Feodorof şi Aliz Kosza, consultanţi: Companiile se lovesc cel mai des de blocaje de ordin managerial, nu neapărat financiar

Autor: Răzvan Botea

29.01.2019, 18:30 299

Companiile care apelează la un consultant şi sunt într-un blocaj definesc acest impediment ca pierderea cotei de piaţă sau pierderea competitivităţii în ceea ce priveşte preţurile. Aceste blocaje sunt determinate de cele mai multe ori de lipsa unei viziuni strategice şi de un model de business defectuos şi nu de un blocaj de ordin financiar, au spus la ZF Live consultanţii Mihaela Feodorof şi Aliz Kosza.

„Ei (antreprenorii – n. red.) definesc acest blocaj prin faptul că simt că nu mai au loc în piaţă, că pierd cote de piaţă, că nu mai sunt competitivi în ccea ce priveşte preţurile, acesta este un stres foarte mare. Că oamenii sunt o problemă, nu ştiu cum să îi motiveze, cum să găsească oameni calificaţi, iar toate acestea se definesc într-o singură expresie: lipsa viziunii strategice, a strategiei propriu-zise şi model de business defectuos. Din 48 de proiecte nu am întâlnit nicio companie la care modelul de business să fie corect“, a spus Aliz Kosza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO