Eveniment

Ursus intra pe bere cu continut ridicat de alcool

09.01.2006, 18:52 71

Producatorul de bere Ursus Breweries, parte a grupului international SabMiller, a lansat marca Stejar, pozitionata in segmentul berii cu continut ridicat de alcool. Stejar Strong Beer este al saselea brand lansat de Ursus pe piata locala si are un continut de alcool de 7% (fata de 4 - 4,5% la marcile obisnuite). Reprezentantii companiei spun ca decizia de lansare a berii a venit in contextul unei cereri in crestere din partea consumatorilor pentru acest tip de bere. "Targetul este reprezentat de consumatorii din mediul urban, cu un venit mediu si mic", a spus Andra Samson, corporate affaires manager al companiei. Ea a mai precizat ca noul brand nu intra in concurenta directa cu celelalte marci ale companiei. Primul producator care a introdus pe piata locala berea cu un continut ridicat de alcool a fost Tuborg Romania, care a lansat berea Tuborg Royal Expres. Si Brau Union este prezenta pe acest segment de piata, cu Silva Strong Dark Beer. Piata berii este estimata la peste 600 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO