Eveniment

Urmează HR Trends 2021, 31 martie, a doua ediţie a evenimentului în format de videoconferinţă. Ce noi tipuri de joburi au apărut în pandemie?

Fundaţia Europeană pentru Îmbunătăţirea Condiţiilor de Muncă şi Viaţă a identificat nouă noi forme de angajare în statele membre ale Uniunii Europene, iar cinci dintre ele sunt prezente şi pe piaţa muncii din România.

Ziarul Financiar organizează cea de-a 15-a ediţie a evenimentului HR Trends, cu tema „Noua lume a muncii: angajatul hibrid“. Aceasta este a doua ediţie a evenimentului ce se va desfăşura în format de videoconferinţă.

Eurofound, adică Fundaţia Europeană pentru Îmbunătăţirea Condiţiilor de Muncă şi Viaţă, a identificat nouă noi forme de angajare în statele membre ale Uniunii Europene, iar cinci dintre ele sunt prezente şi pe piaţa muncii din România.

Astfel, cele nouă noi tipuri de forme de an­gajare iden­tifi­cate de Euro­found sunt: folo­sirea la comun a an­gajaţilor, adică o practică în care mai mulţi an­ga­jatori folosesc an­gajaţi la co­mun şi sunt res­ponsabili la co­mun de ei, job sharing, adică o companie anga­jează mai mulţi angajaţi pentru un singur post cu normă în­treagă, munca pe ba­ză de vouchere unde plata pe care o primeşte an­gajatul este un voucher, mana­gementul interimar, o formă de anga­jare unde o companie „închiriază“ angajaţi în regim temporar unei alte companii pentru a rezolva o problemă specifică de management sau consultanţă, munca ocazională, respectiv un tip de activitate ce nu are continuitate şi stabilitate, munca mobilă bazată pe tehnologie unde angajatul lucrează din mai multe locuri cu ajutorul tehnologiilor moderne, munca pe o platformă online sau o aplicaţie, tip de muncă în care lucrătorul este considerat liber-profesionist şi munca pe bază de por­tofoliu în care mai mulţi liber- pro­fesio­nişti sau mi­cro­între­prin­deri lucrează pen­tru un nu­măr mare de clienţi.

În România există cinci dintre cele nouă tipuri de forme de angajare identificate de Eurofound, respectiv munca mobilă bazată pe tehnologie, munca pe o platformă online sau o aplicaţie, munca ocazională, împărţirea angajaţilor şi job sharing. Despre noile tipuri de muncă şi cum vor evolua ele în 2021 vor discuta invitaţii videoconferinţei HR Trends.

Evenimentul HR Trends este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, trainerii, consultanţii şi headhunterii se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul  oamenilor.

Piaţa muncii trece printr-o perioadă de transformare, după ce pandemia de COVID-19 a venit cu schimbări în modul de lucru al angajaţilor din toate companiile din lume, cu schimbări în aşteptările angajatorilor şi ale angajaţilor, iar industrii care înainte duceau lipsă de candidaţi se străduiesc acum să îi păstreze pe cei pe care îi mai au.

Ediţia din 2021 a eve­nimentului HR Trends vine să simtă pulsul pieţei muncii de la directori de HR din marile companii de pe piaţa locală şi să dezbată direcţia spre care se îndreaptă angajatorii.

A 15-a ediţie a video­conferinţei HR Trends are loc miercuri,31 martie de la ora 09.00 şi va fi structurată în patru paneluri de discuţie cu următoarele teme: Cum s-a încheiat primul an de pandemie pe piaţa muncii din România, care este profilul angajatului hibrid şi care va fi noua realitate a muncii, telemunca – „vedeta“ pieţei muncii în pandemie, care sunt plusurile şi minusurile muncii remote, ce facem cu angajaţii din prima linie, cei care nu au opţiunea remote, cei care lucrează în vânzări, retail, fabrici, farmacii, bănci şi cum au evoluat noile tehnologii folosite în „noul normal“ de pe piaţa muncii.

Printre speakerii din cadrul evenimentului vor fi Anca Bancu, HR director în cadrul Vodafone România, Alina Gamauf, HR director în cadrul Carrefour România, Mihai Găvan, HCM Global Sales Director în cadrul companiei TotalSoft, Raluca Tătăruşanu, Sales Director în cadrul companiei Druid, Ioana Cazacu, avocat în cadrul casei de avocatură Popovici Nitu si Asociaţii, precum şi Adrian Dinu, CEO al companiei Creasoft, Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for Romania, Bulgaria and West Balkans, SAP Romania şi Camelia Ardelean, Atos Global HR Director for Manufacturing Operations and Siemens First Account and HR Director, Atos GDC România.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.