Eveniment

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support representative într-un centru de servicii

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un...

Autor: Adelina Mihai

12.09.2018, 00:05 3792

Angajatorii din centrele de servicii au sisteme de training bine puse la punct, astfel că pot angaja uşor oameni fără experienţă profesională anterioară.

Un angajat care lucrează în departamentul de suport pentru clienţi dintr-un centru de servicii de tip business process outsourcing câştigă între 1.500 de lei net pe lună şi poate ajunge la un venit lunar de peste 6.500 de lei net pe lună, arată datele furnizate de platforma Undelucram.ro, un instru­ment online pentru cău­tarea şi compararea sa­la­riilor din Ro­mânia.

„Ştim deja că există o criză a forţei de muncă în zona cus­tomer support. Dacă în alte industrii un diferenţiator puternic stă în anii de experienţă, în zona de customer support limbile străine rare sunt un plus pentru oricine îşi caută un loc de muncă. Din ce am văzut din descrierile joburilor care se postează pe Undelucram.ro, din ce în ce mai multe în acest domeniu companiile au deja pro­cese şi sisteme de training foarte eficiente, deci experienţa poate fi compensată sub o formă sau alta. Ca remuneraţii, în BPO un angajat din departa­mentul de customer support poate câştiga până la 6.500 de lei în funcţie de limba străină pe care o stăpâneşte“, a explicat Costin Tudor, fondatorul platformei Unde­lucram.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO