Eveniment

Studiu KPMG: Pandemia a schimbat semnificativ comportamentele şi valorile clienţilor. Clienţii se simt mai vulnerabili, nesiguri şi mai puţin în control decât oricând

Victor Iancu, customer advisory lead, KPMG în România: Din cauza crizei COVID-19, asistăm la o schimbare globală în valori, credinţe şi nevoi.

Ramona Jurubiţă, managing partner, KPMG în România: La nivel global, consumatorii consideră că vor trăi viaţa într-un mod foarte diferit în viitorul apropiat.

Victor Iancu, customer advisory lead, KPMG în România: Din cauza crizei COVID-19, asistăm la o schimbare globală în valori, credinţe şi nevoi. Ramona Jurubiţă, managing partner, KPMG în România: La nivel global, consumatorii consideră că vor trăi viaţa într-un mod foarte diferit în viitorul apropiat.

Autor: Ramona Cornea

13.11.2020, 09:00 229

 „Clienţii se simt mai vulnerabili, nesiguri şi mai puţin în control decât oricând. Sunt constrânşi din punct de vedere financiar, caută experienţe fără contact şi sunt mai atenţi în luarea deciziilor, preferând mărcile în care au încredere.“

Pandemia de COVID-19 a venit cu modificări semnificative la nivelul comportamentelor şi valorilor clienţilor, conform raportului „Excelenţa în experienţa clientului (Customer Experience Excellence)“, realizat anul acesta de KPMG.

„Din cauza crizei COVID-19, asistăm la o schimbare globală în valori, credinţe şi nevoi. Clienţii se simt mai vulnerabili, nesiguri şi mai puţin în control decât oricând. Sunt constrânşi din punct de vedere financiar, caută experienţe fără contact şi sunt mai atenţi în luarea deciziilor, preferând mărcile în care au încredere“, afirmă Victor Iancu, customer advisory lead, KPMG în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO