Eveniment

Spotul adidas "Kicking it" in top 50

24.09.2004, 00:00 14

Un spot TV in care apare David Beckham a fost votat printre cele mai bune 50 de reclame ale anului in Marea Britanie, ierarhie realizata de Advertising Producers Association (APA).



Spotul "Kicking it", realizat pentru adidas, ii prezinta pe David Beckham si rugbistul Jonny Wilkinson exersand loviturile.



Dupa evolutia dezamagitoare a capitanului nationalei Angliei la Euro 2004, unde Beckham a ratat o lovitura de la 11 metri, reclama a capatat o varianta modificata, trimisa pe Internet. In aceasta varianta, Wilkinson ii spunea lui Beckham: "Eu trimit mingea peste bara ca sa castig", iar Beckham repeta: "Minge, peste bara, victorie".



Alte spoturi incluse de APA in clasament au fost "Mountain" pentru Sony Playstation2's si campania "Idle thumbs" pentru Virgin Mobile.



Competitia APA, aflata la a treia editie, nominalizeaza cele mai bune reclame ale anului in incercarea de a atrage atentia si asupra spoturilor cu bugete mai mici.



"Intentionat am lasat clasamentul fara castigator. Este o sarbatorire a celor mai bune 50 de spoturi. Acestea ne amintesc de ce reclamele britanice sunt apreciate in intreaga lume", a declarat Steve Davies, presedinte APA.



Alte reclame incluse pe lista sunt "Doorstep challenge" pentru John Smith's in care joaca actorul de comedie Peter Kay si prelucrarea Guinness a celebrului "Surfer" pentru gama Extra Cold.



In ceea ce priveste excelenta creativa, operatorul de telefonie mobila Orange si producatorul de automobile Volkswagen s-au situat pe prima pozitie. Fiecare companie a avut patru spoturi pe lista alcatuita de un juriu al APA. Nike a avut trei spoturi intre cele 50. Cel mai bun regizor este Danny Kleinman, cu patru reclame in top 50. Mediafax





 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO