Eugen Păturan, antreprenorul care dezvolta pe plan local brandul de încălţăminte Bata în franciză, a închis ultimele trei unităţi sub această marcă. Motivele care au stat în spatele acestei decizii au fost pandemia şi relaţia cu francizorul, mai exact cu compania-mamă.
Eugen Păturan, antreprenorul care dezvolta pe plan local brandul de încălţăminte Bata în franciză, a închis ultimele trei unităţi sub această marcă. Motivele care au stat în spatele acestei decizii au fost pandemia şi relaţia cu francizorul, mai exact cu compania-mamă. „Am închis ultimele trei magazine Bata pe care le mai aveam în România, e vorba de cel din mallurile Băneasa Shopping City şi AFI din Bucureşti şi cel din Iulius din Cluj-Napoca. Eu operam în franciză şi nu mă mai potriveam cu consumatorul. Trebuia să iau ce marfă îmi dădea francizorul şi nu ne mai potriveam ca modele, aşa că nu mă puteam mişca“, spune omul de afaceri.
El a adus brandul în România în 2003, deci în urmă cu aproape două decenii, iar în cel mai bun moment reţeaua ajunsese la 12 unităţi sub numele de Bata. Apoi, treptat, antreprenorul a început să închidă din unităţi, iar pandemia a venit să pună capac situaţiei.
„Mallurile m-au pus să plătesc chirie chiar şi în lockdown. Nu merită să faci sacrificiu dacă nu ai susţinerea francizorului.“
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro