Eveniment

Şeful Top Brands Distribution: Datele publicate de Statistică ar putea genera încredere şi o deblocare a investiţiilor

13.05.2011, 14:13 195

Wael El Ghadban, 45 de ani, executivul de originepalestiniano-libaneză care conduce un business de peste 300 demilioane de euro prin intermediului distribuitorului de bunuri delarg consum Top Brands Distribution, speră ca datele pozitiveanunţate de Institutul Naţional de Statistică (INS) să generezeîncredere în revenirea economiei. El crede că, deşi rezultatelesunt foarte timide, confirmarea trendului pozitiv al economieiconduce la deblocarea investiţiilor.

INS a anunţat astăzi că Produsul Intern Brut în primul trimestrudin 2011 a fost, în termeni reali, mai mare cu 0,6% comparativ cutrimestrul anterior.

"Creşterea încrederii poate duce la dezgheţarea mediului deafaceri şi astfel economia să intre pe un trend crescător sănătos.Va trebui ca tendinţa de revenire a economiei să se confirme şi întrimestrele viitoare, să capete o mai mare amploare, pentru caefectele să se resimtă în nivelul nostru de trai. Pentru Top BrandsGroup, acest trend pozitiv ne face să fim mai încrezători înreuşita proiectelor de dezvoltare pe care le avem în fază deimplementare sau pe care intenţionam să le demarăm în perioadaurmătoare", a spus El Ghadban.

Top Brands Distribution este cel de-al doilea mare jucător de pepiaţa de distribuţie de bunuri de larg consum, după Interbrands,înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 324 mil. euro, nivelaproape similar cu cel din 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO