Caută doar în titlu
Eveniment

Revolta companiilor germane din România: Nesiguranţa şi impredictibilitatea din viaţa economică s-au accentuat puternic

„Situaţia economică actuală şi evoluţia eco­no­mică sunt apreciate mai rău decât anul trecut.“

Companiile germane din România nu sunt su­părate de creşterea economică prin consum, pentru că unele dintre ele, precum Kaufland sau Lidl, chiar din asta trăiesc.

Îngrijorările vin din altă parte: resursa umană este din ce în ce mai rară, ne în­dreptăm de fapt spre o situaţie dramatică, iar şco­lile nu livrează pieţei ceea ce trebuie să livreze. Fis­calitatea este OK, dar schimbările dese ale le­gis­laţiei fiscale operate, în general, prin ordonanţe de urgenţă nu sunt în regulă. În plus, deciziile gu­ver­nului îngrijorează companiile germane, de aceea încrederea în România, ca destinaţie de bu­si­ness, sca­de, arată un studiu al Camerei de Co­merţ şi Industrie Româno-Germane (AHK Ro­mâ­nia).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.