Eveniment

Reţeaua de sănătate Regina Maria, alături de McCann PR & McCann Bucharest, premiaţi cu Silver la Cannes Lions

Reţeaua de sănătate Regina Maria, alături de McCann...
21.06.2019, 17:57 354

Campania reţelei de sănătate Regina Maria- „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidenţiat), alături de McCann PR şi McCann Worldgroup, au câştigat Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019, anunţă reprezentanţii companiei printr-un comunicat de presă. 

Campania ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidenţiat), desfăşurată în noiembrie-decembrie 2018 şi aprilie 2019, a lansat un mesaj de educare şi încurajare a comportamentului preventiv în sănătate printr-o propunere creativă şi interactivă cu un singur răspuns posibil: pregătirea şi experienţa unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de un search pe net. Împreună cu un jurnalist Vice am replicat examenul de Rezidenţiat exact în ziua în care acesta a avut loc, adăugând în plus doar o conexiune rapidă la Internet. Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar şi cu ajutorul căutărilor pe Internet. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătăţii, am invitat pe toţi cei care caută răspunsuri medicale online să treacă ei înşişi printr-un mini-examen de Rezidenţiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.

„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuieşte doar în România.”, relatează de la Cannes Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.

 „Este un vis frumos, muncit mult, dar care s-a îndeplinit. Un premiu de asemenea anvergură spune multe despre standardele la care lucrăm, despre viziunea noastră în categoria de healthcare şi ne pozitionează foarte curajos pe plan internaţional.”, apreciază Ruxandra Vasilescu, Business Account Director McCann PR.

Campania s-a propagat atât în media, cât şi în social media şi în conversaţiile spontane. Iar rezultatele înregistrate au fost peste aşteptări: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit în vizite la medic, REGINA MARIA înregistrând în acest interval o creştere a numărului de programări cu 43,29%.

„Suntem măguliţi de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internaţional din advertising şi mândri că am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susţinut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei şi vom continua seria iniţiativelor inovatoare în beneficiul pacienţilor noştri.”, completează Greta Redeleanu, Marketing Director al Reţelei de sănătate REGINA MARIA.

Echipa care a realizat campania este formată din:

Client:

Greta Redeleanu – Marketing Director Reţeaua de sănătate REGINA MARIA

Cristiana Vago – Communication Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA

Alina Chelu – Corporate Brand Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA

Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA

Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Reţeaua de sănătate REGINA MARIA

Agenţie:

Jonay Sosa- Creative Director & Copywriter McCann Worldgroup

Cătălin Dobre- Chief Creative Officer McCann Worldgroup

Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR

Ruxandra Papuc- Creative Director McCann Worldgroup

Maria Carrillo- Art Director McCann Worldgroup

Lia Bira- Art Director McCann Worldgroup

Mike Rincones- Copywriter McCann Worldgroup

Dragoş Barda- Copywriter McCann Worldgroup

Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR

Silvia Parpală – PR Account Manager McCann PR

Andreea Şpilcă- Creative Excellence Executive McCann Worldgroup

Sabina Iancu – PR Account Executive McCann PR

Oana Ioan - Audio/Video Producer McCann Worldgroup

Alexandru Platon- Audio/Video Producer McCann Worldgroup

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO