Campania reţelei de sănătate Regina Maria- „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidenţiat), alături de McCann PR şi McCann Worldgroup, au câştigat Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019, anunţă reprezentanţii companiei printr-un comunicat de presă.
Campania ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidenţiat), desfăşurată în noiembrie-decembrie 2018 şi aprilie 2019, a lansat un mesaj de educare şi încurajare a comportamentului preventiv în sănătate printr-o propunere creativă şi interactivă cu un singur răspuns posibil: pregătirea şi experienţa unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de un search pe net. Împreună cu un jurnalist Vice am replicat examenul de Rezidenţiat exact în ziua în care acesta a avut loc, adăugând în plus doar o conexiune rapidă la Internet. Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar şi cu ajutorul căutărilor pe Internet. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătăţii, am invitat pe toţi cei care caută răspunsuri medicale online să treacă ei înşişi printr-un mini-examen de Rezidenţiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.
„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuieşte doar în România.”, relatează de la Cannes Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.
„Este un vis frumos, muncit mult, dar care s-a îndeplinit. Un premiu de asemenea anvergură spune multe despre standardele la care lucrăm, despre viziunea noastră în categoria de healthcare şi ne pozitionează foarte curajos pe plan internaţional.”, apreciază Ruxandra Vasilescu, Business Account Director McCann PR.
Campania s-a propagat atât în media, cât şi în social media şi în conversaţiile spontane. Iar rezultatele înregistrate au fost peste aşteptări: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit în vizite la medic, REGINA MARIA înregistrând în acest interval o creştere a numărului de programări cu 43,29%.
„Suntem măguliţi de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internaţional din advertising şi mândri că am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susţinut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei şi vom continua seria iniţiativelor inovatoare în beneficiul pacienţilor noştri.”, completează Greta Redeleanu, Marketing Director al Reţelei de sănătate REGINA MARIA.
Echipa care a realizat campania este formată din:
Client:
Greta Redeleanu – Marketing Director Reţeaua de sănătate REGINA MARIA
Cristiana Vago – Communication Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA
Alina Chelu – Corporate Brand Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA
Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Reţeaua de sănătate REGINA MARIA
Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Reţeaua de sănătate REGINA MARIA
Agenţie:
Jonay Sosa- Creative Director & Copywriter McCann Worldgroup
Cătălin Dobre- Chief Creative Officer McCann Worldgroup
Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR
Ruxandra Papuc- Creative Director McCann Worldgroup
Maria Carrillo- Art Director McCann Worldgroup
Lia Bira- Art Director McCann Worldgroup
Mike Rincones- Copywriter McCann Worldgroup
Dragoş Barda- Copywriter McCann Worldgroup
Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR
Silvia Parpală – PR Account Manager McCann PR
Andreea Şpilcă- Creative Excellence Executive McCann Worldgroup
Sabina Iancu – PR Account Executive McCann PR
Oana Ioan - Audio/Video Producer McCann Worldgroup
Alexandru Platon- Audio/Video Producer McCann Worldgroup