Eveniment

Responsabilitatea sociala, plus de imagine

08.11.2006, 18:21 53

Responsabilitatea sociala corporatista (CSR) incepe sa castige teren pe piata romaneasca, ca urmare a cresterii interesului companiilor pentru imaginea pe care o au in randul clientilor romani. "Dincolo de obligatiile fata de actionari, organizatiile incep sa aiba o datorie sociala fata de comunitatile din care fac parte. Responsabilitatea sociala inseamna de fapt o situatie de tip win-win. Pentru companii, programele de CSR pot actiona ca instrumente de marketing, care le aduc beneficii de imagine. Iar cetatenii castiga rezolvarea diverselor probleme comunitare", a declarat Luminita Oprea, autoarea primei carti de CSR. Richard Moat, CEO al operatorului de telefonie mobila Orange, prima companie care a publicat un raport anual despre CSR, crede ca programele de responsabilitate sociala pot aduce companiilor un plus de imagine. "Nu e marketing, dar rezultatele acestor programe sunt intangibile si se reflecta asupra brandului", a spus Moat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO