Eveniment

Reclamele difuzate în timpul Super Bowl au adus câştiguri de 20 de milioane de dolari companiei NBC

Reclamele difuzate în timpul Super Bowl au adus...

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.02.2018, 15:10 147

NBC este compania care a difuzat meciul Super Bowl pentru un public televizat care număra peste 100 de milioane de oameni, iar anul acesta, Amazon, Netflix şi HBO au plătit pentru reclamele difuzate, în timpul meciului, 20 de milioane de dolari, relatează Business Insider.

Netflix a cheltuit peste 5 milioane de dolari pentru difuzarea unei reclame care a avut ca scop promovarea serialului „Cloverfield”, în timp ce HBO a abordat aceeaşi strategie pentru promovarea sezonului doi al serialului TV „Westworld”.

Meciul Super Bowl este o oportunitate pentru marile companii să îşi facă reclamă în faţa unui public larg, astfel nici reţeaua de televiziune Hulu nu a putut omite această ocazie şi a promovat următoarea serie a lui Stephen King şi JJ Abrams, „Castel Rock” printr-o reclamă rulată în timpul meciului.

În acelaşi timp, gigantul american de comerţ online, Amazon a făcut aceeaşi mişcare pentru noua serie TV „Jack Ryan”.

Cu toate acestea, anunţurile proprii ale companiei NBC din timpul jocului au arătat ce îşi doreşte publicul american să vizioneze la TV, şi anume să vizioneze emisiunea „This is US”. NBC speră, de asemenea, că oamenii vor fi la fel de doritori să vizioneze şi serialele „Lights Friday Night”, „Hamilton” şi „Rise”, care urmează a fi difuzate în curând pe canalul de televiziune.

În această situaţie, NBC ar putea să returneze banii companiilor Netflix, Amazon şi HBO pentru reclamele rulate.

NBC deţine o participaţie din compania Hulu, ceea ce înseamnă că dacă oamenii se abonează pentru a viziona viitoarea serie „Castel Rock”, audienţa NBC va avea de suferit.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO