Eveniment

Publicis devine agenţia de publicitate a TikTok în România

Publicis devine agenţia de publicitate a TikTok în...

Autor: Ştefan Stan

18.11.2020, 20:09 126

Publicis România a semnat parteneriatul cu platforma de short-video content a momentului, TikTok, pentru servicii de creaţie şi strategie above the line, potrivit unui anunţ al companiei.  

“Noi suntem foarte entuziasmaţi de această colaborare. Am click-uit din primul moment cu echipele de creaţie şi client service şi abia aşteptăm să vedem reacţiile, pentru că pregătim ceva totally unexpected împreună, ceva în care noi suntem super încrezători.”
Laura Savu, Global Community Manager la TikTok. 

TikTok este una dintre aplicaţiile cu cea mai mare creştere de descărcări şi utilizatori din lume. Aplicaţia oferă conţinut video în format scurt şi le pune la dispoziţie utilizatorilor instrumente creative prin care îşi pot viraliza conţinutul. 

În România, creşterea în ceea ce priveşte utilizarea TikTok a fost spectaculoasă, ajungând la milioane de useri activi lunar, cu varste cuprinse în principal între 13 si 34 de ani care tind nu doar să petreacă timp în aplicaţie, ci şi să creeze conţinut.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO