Clienţii care cumpără în continuare o maşină exclusiv pe bazapreţului şi dealerii auto care şi-au restructurat businessul şiau concediat din personal reprezintă principalele probleme alepieţei auto locale, în opinia şefului Porsche România, cel maimare importator de pe piaţa locală şi vicepreşedinte al APIA."Anul 2008 a fost unul de sacrificiu. S-au canibalizat modele,s-au lichidat stocuri, s-au dat discounturi uriaşe. Dar s-aterminat, iar anul trecut şi mai ales anul acesta lucrurile s-auaşezat. Din păcate clienţii vor să cumpere în continuare un preţ,nu o maşină", a declarat Brent Valmar, unul dintre cei mai vechiexecutivi din piaţa auto locală, într-un interviu acordatBUSINESS Magazin. Reorganizarea businessului Porsche România, carechiar şi în perioadă de criză reuşeşte să obţină în 2009 un profitde aproape 40 mil. euro, în scădere cu 46% faţă de anul anterior,dar în continuare mai mare decât cel al tuturor celorlalţiimportatori la un loc, a vizat reducerea personalului la mai puţinde 160 de angajaţi şi identificarea unor noi surse de venit,din service. "Am raţionalizat foarte mult din costuri. Am datoameni afară, circa 10%, şi cel mai important, am găsit sursealternative de venituri când vânzările de maşini s-au prăbuşit.Acum au înţeles mulţi dintre angajaţi de ce însistam atât de multasupra serviciilor post-vânzare", a spus Valmar
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels