Eveniment

Mihai Aniţa, partener PwC România: Pandemia a fost un adevărat test de rezistenţă pentru companiile din toate sectoarele. Afacerile de familie mari au rezistat relativ bine şi s-au adaptat situaţiei, iar acum majoritatea privesc viitorul cu încredere.

Mihai Aniţa, Partener PwC România: Pandemia a fost un adevărat test de rezistenţă pentru companiile din toate sectoarele. Afacerile de familie mari au rezistat relativ bine şi s-au adaptat situaţiei, iar acum majoritatea privesc viitorul cu încredere.

Mihai Aniţa, Partener PwC România: Pandemia a fost un adevărat test de rezistenţă pentru companiile din toate sectoarele. Afacerile de familie mari au rezistat relativ bine şi s-au adaptat situaţiei, iar acum majoritatea privesc viitorul cu încredere.

Autor: Roxana Rosu

19.02.2021, 00:05 159

„Sunt două direcţii strategice pentru perioada următoare: transformarea digitală şi strategia de sustenabilitate.“

Proprietarii afacerilor de familie sunt optimişti în privinţa evoluţiei companiilor lor în următorii doi ani, 86% anticipând că vor reveni la ratele de creştere anterioare pandemiei până în 2022, în condiţiile în care impactul crizei sanitare este totuşi inegal între diferitele sectoare ale economiei, potrivit unui sondaj realizat de PwC la nivel global.

Estimările pentru următorul an sunt cu atât mai încurajatoare cu cât, în contextul crizei sanitare, doar 28% dintre respondenţi au estimat creşteri ale vânzărilor pentru 2020, iar 46% scăderi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO