Eveniment

Majoritatea agentiilor de publicitate ofera si servicii de PR

23.07.2004, 00:00 18

Aproximativ 77% dintre agentiile de publicitate americane ofera si servicii complementare de PR, arata un studiu realizat de American Association of Advertising Agencies (AAAA). Studiul, care a debutat in decembrie, a mai aratat ca 64% dintre agentiile care nu ofera servicii de PR prefera sa le externalizeze. Printre motivele agentiilor de a nu oferi servicii de PR se numara faptul ca nu doresc sa investeasca intr-o noua arie de activitate, nu au angajati specializati in PR sau nu doresc sa-si diversifice activitatea. "Rezultatele studiului nu reprezinta neaparat practicile legate de PR in agentiile de publicitate din intreaga tara. Totusi, el arata anumiti indicatori", a precizat Kipp Cheng, vicepresedinte la AAAA New York. si alte rezultate ale studiului, in care au fost incluse 264 de agentii, sunt interesante. 44% dintre respondenti au spus ca publicitatea aduce venituri mai stabile in comparatie cu PR-ul. "In general, multe agentii ofera PR clientilor sau abia au debutat in acest domeniu si ii cauta beneficiile", noteaza studiul. PR-ul are beneficiile lui. 68% dintre agentiile incluse in studiu au precizat ca PR-ul are marja de profit mai mare, in timp ce 21% cred ca este la fel ca in publicitate. 61% dintre agentii au precizat ca bugetul total mediu pentru un client pentru conturile de PR este mai mic de 100.000 de dolari, in timp ce pentru 29% dintre agentii este intre 100.000 si 250.000 de dolari. De asemenea, raspunsurile privind integrarea PR-ului au fost interesante. Pentru 52% dintre respondenti PR-ul era "foarte bine" integrat in restul agentiei, iar pentru 86% era integrat cultural si nu avea o identitate separata. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO