Aproximativ 77% dintre agentiile de publicitate americane ofera si servicii complementare de PR, arata un studiu realizat de American Association of Advertising Agencies (AAAA). Studiul, care a debutat in decembrie, a mai aratat ca 64% dintre agentiile care nu ofera servicii de PR prefera sa le externalizeze. Printre motivele agentiilor de a nu oferi servicii de PR se numara faptul ca nu doresc sa investeasca intr-o noua arie de activitate, nu au angajati specializati in PR sau nu doresc sa-si diversifice activitatea. "Rezultatele studiului nu reprezinta neaparat practicile legate de PR in agentiile de publicitate din intreaga tara. Totusi, el arata anumiti indicatori", a precizat Kipp Cheng, vicepresedinte la AAAA New York. si alte rezultate ale studiului, in care au fost incluse 264 de agentii, sunt interesante. 44% dintre respondenti au spus ca publicitatea aduce venituri mai stabile in comparatie cu PR-ul. "In general, multe agentii ofera PR clientilor sau abia au debutat in acest domeniu si ii cauta beneficiile", noteaza studiul. PR-ul are beneficiile lui. 68% dintre agentiile incluse in studiu au precizat ca PR-ul are marja de profit mai mare, in timp ce 21% cred ca este la fel ca in publicitate. 61% dintre agentii au precizat ca bugetul total mediu pentru un client pentru conturile de PR este mai mic de 100.000 de dolari, in timp ce pentru 29% dintre agentii este intre 100.000 si 250.000 de dolari. De asemenea, raspunsurile privind integrarea PR-ului au fost interesante. Pentru 52% dintre respondenti PR-ul era "foarte bine" integrat in restul agentiei, iar pentru 86% era integrat cultural si nu avea o identitate separata. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels