Eveniment

Licitatia pentru brandul turistic, luna viitoare

12.09.2008, 21:37 17

Licitatia internationala pentru selectarea firmei care va construi brandul turistic al Romaniei va fi organizata la sfarsitul lunii octombrie, a declarat ieri Lucia Morariu, secretar de stat in Ministerul pentru Comert, Turism, IMM si Profesii Liberale. "In acest moment se lucreaza la caietul de sarcini privind crearea brandului. Sper ca in vara anului 2009 constructia brandului sa fie finalizata atat din punct de vedere al elementelor de concept, imagine, design, cat si din punct de vedere al strategiei de comunicare pe pietele internationale, astfel incat cea de-a doua licitatie, pentru promovarea brandului sa poata fi lansata", a spus Morariu. Constructia si promovarea brandului turistic al Romaniei va costa 75 mil. euro, din care circa 5 mil. euro vor fi alocati pentru crearea propriu-zisa a brandului. Ministerul pentru Comert si Turism a lansat ieri, la Cluj, programele cofinantate din fonduri europene si de la bugetul de stat pentru promovarea turismului in perioada 2008-2012. Pe langa suma de 75 mil. euro destinata brandului turistic, alte 55 mil. euro vor fi alocate pentru promovarea turismului intern, iar 20 mil. euro vor fi destinate constructiei si dezvoltarii centrelor nationale de informare si promovare turistica. Programele pot finanta materiale de promovare clasice, cum ar fi pliante, harti, CD, DVD si filme turistice, cat si evenimente de promovare, targuri de turism locale sau regionale, vizite de documentare pentru jurnalisti sau misiuni de prezentare a produselor turistice in tara.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO