„CNADNR şi-a asumat în regie proprie groapa de pe Sibiu-Orăştie. Poate părea un lucru mic, dar în realitate este unul mare. Şi nu s-a oprit aici. Şi pe DN76 Deva-Oradea un lot este construit de CNADNR după ce contractul cu constructorul a fost reziliat“, a spus Sorin Buşe într-un interviu acordat ZF.
Buşe, 56 de ani, a condus Renault Technologie Roumanie între 2010 şi 2015, iar apoi a aplicat pentru poziţia de CEO la Tarom, criticând atunci sistemul neclar şi incert de conducere al companiilor de stat.
Nici acum Buşe nu iartă modul de organizare al uneia dintre cele mai mari companii pe care le are în subordine – CNADNR, un colos cu 6.000 de angajaţi, din care doar 8% au sarcini legate de dezvoltarea şi construcţia de noi autostrăzi şi drumuri naţionale, restul de salariaţi având atribuţii legate exclusiv de administrarea şi întreţinerea reţelei existente, potrivit Sindicatului Drumarilor. „Nu neapărat numărul angajaţilor reprezintă un indicator de performanţă, ci profesionalismul, implicarea, motivarea şi metodele cu care cei implicaţi girează soluţiile. Curajul de a-şi asuma decizii care trebuie luate, de a nu le amâna, de a nu le evita, de a nu mai cere o hârtie nu ştiu de unde. Modelul ar trebui analizat, nu numărul angajaţilor. Din analiza mea până acum sunt multe lucruri de îmbunătăţit la CNADNR, modul în care sunt tratate investiţiile, cum sunt girate proiectele, relaţia cu furnizorii, toate acestea reprezintă un model de business care poate fi şi va fi îmbunătăţit“, a declarat Sorin Buşe.