Eveniment

Harris Interactive: Sony, cel mai bun brand american

16.07.2004, 00:00 14



Cel mai bine privit brand corporat in SUA este, pentru al cincelea an consecutiv, Sony, se arata intr-un studiu realizat de Harris Interactive.



Rezultatele s-au bazat pe raspunsul consumatorilor la intrebarea: "Am vrea sa va ganditi la branduri si nume de produse pe care le cunoasteti. tinand cont de toate aspectele, care trei branduril le considerati a fi cele mai bune?"



Raspunsurile au fost spontane, respondentilor nefiindu-le aratate sau spuse nume de produse. Toate cele trei mentiuni au fost luate in considerare pentru realizarea clasamentului final: Sony, Coca-Cola, Dell Computer, Kraft Foods, Toyota, Ford, Honda, Procter & Gamble, General Electric si General Motors.



Fata de anul trecut, din primele zece clasate lipsesc Microsoft, Kellogg si Pepsi. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO