Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 1.555 de metri pătraţi şi va fi deschis zilnic, între orele 9.00-21.00.
H&M a înregistrat în România vânzări în creştere cu 40% în anul financiar 2015, la 1,796 miliarde de coroane suedeze (193,4 milioane de euro), şi pregăteşte lansarea pe piaţa locală în acest an a magazinelor sub brand COS.
Brandul COS se adresează clienţilor cu venituri peste medie şi este al doilea cel mai important brand pentru grupul suedez după cifra de afaceri şi numărul de magazine deschise, după H&M.
Retailerul de îmbrăcăminte a deschis în anul financiar 2015, perioada 1 decembrie 2014 - 30 noiembrie 2015, patru magazine în România, ajungând la o reţea locală de 42 de unităţi.
În trimestrul al patrulea, când a deschis în România un singur magazin, H&M a consemnat vânzări de 522 de milioane de coroane suedeze (56,2 milioane de euro), în urcare cu 25% raportat la perioada similară a anului financiar anterior.