Eveniment

Gala După Afaceri Premium, ediţia a IX-a: ZF i-a premiat pe principalii actori ai industriei de lifestyle şi lux

Autor: Răzvan Botea, Andrei Botezatu

19.10.2018, 00:07 880

Premiul pentru maeştrii vinului „Creatorii de licori elegante cu note tradiţionale“: Gitana Winery

Lilia Dulgher, director general

„Suntem bucuroşi că am prins consumatorii din România, cărora le oferim vinuri artizanale. Vinurile sunt făcute de familia Dulgher, de familia mea, iar eu am o contribuţie sufletească la ceea ce sper că într-o bună zi va devenit o mare valoare pentru întreaga lume, pentru Asia, Europa, România. Crama poartă o denumire logică pentru că a fost fondată în satul Ţiganca.“


Premiul pentru un adevărat supercar, care duce performanţele şi designul la rang de artă - Lamborghini

Mihaela Tudorică, brand manager Lamborghini

„Îmi amintesc începuturile timide ale mărcii Lamborghini în România. Acum şase ani eram optimistă că vom vedea din ce în ce mai multe modele Lamborghini pe străzile din România şi, odată cu sosirea noului model Urus, suntem extraordinar de bucuroşi că anul 2019 va veni cu un număr extraordinar de mare de livrări ale acestui model. Modelul poate ajunge la 330 de kilometri pe oră. Vă pot spune că eu conduc modelele Lamborghini şi creează o dependenţă.“



Premiul pentru rafinament şi pentru dansul armonios dintre artizanat şi tehnică „Bijuteriile devin adevărate operă de artă la purtător“: Teilor

Anca Jurca, director de vânzări Teilor

„Niciodată nu sunt prea multe diamante. Alegerea între perle şi diamante este una grea, dar pot spune domnilor că doamnele vor fi mulţumite şi cu diamante, şi cu perle. Trebuie să cunoşti doamna pentru a putea recomanda o bijuterie drept cadou. Scriem istorie prin magazinele noastre exclusiviste, unde oferim produse începând de la  2.000 de euro şi până la 120.000 de euro. Sunt convinsă că în câţiva ani vom fi la Paris, iar anul viitor vom ieşi în afara ţării.“



Premiul pentru pionierat în industria luxului „Compania care a pus România pe harta orologeriei Europene - Cellini

Mădălina Gorciu, PR şi marketing specialist, Cellini

„Suntem onoraţi să primim acest premiu, suntem foarte fericiţi că munca depusă de Cellini este recunoscută. De 20 de ani, de când am deschis primul magazin Cellini, am reuşit constant să fim pionieri în domeniul luxului şi în domeniul orologeriei, am fost primul magazin care a introdus şi respectat noţiunea de lux în domeniul bijuteriilor.“


 

Premiul pentru partenerul strategic al industriei de lux, care încurajează arta de a trăi frumos: Visa

Gabriel Chiţă, senior sales manager Visa

„Toate produsele din categoriile menţionate anterior (ceasuri, iahturi, bijuterii) pot fi achiziţionate şi sunt achiziţionate prin plata cu cardul. Avem o platformă premium în România, lansată acum doi ani, pe care o vom îmbunătăţi constant. Încurajăm orice fel de tranzacţii, este important să ne digitalizăm cât de mult putem.“


Premiul pentru proiecte care transformă Bucureştiul -recondiţionarea Palatului Universul - biroul Cumulus

Eliza Yokina, partener Cumulus:

„Sunt foarte multe clădiri în Bucureşti cu valoare istorică şi sperăm ca şi noi să lăsăm în urmă clădiri care peste 200 de ani să aibă aceeaşi valoare sau o valoare similară.“

 

Premiul pentru ştiinţa aromelor „Protejarea savorilor tradiţionale cu ajutorul tehnologiei de vârf“: Miele şi chef Adi Hădean

Loredana Butnaru, director general al Miele pe piaţa din România

„Ideea de parteneriat a venit simplu: Miele e un brand de lux, un brand de top şi evident a trebuit să căutăm în România pe cineva care să ne reprezinte şi care să fie la acelaşi nivel cu noi. Şi în primul rând am considerat că este necesar să fie din România şi să gătească româneşte. Din punctul nostru de vedere, Adi Hădean este cel mai bun şi cel mai în măsură să facă acest lucru. Nu există business fără parteneriate.“

Alexandra Cocheci, general manager Adi Hădean Projects

„Ideea asocierii a venit simplu în sensul că Adi Hădean şi-a dorit un partener pe măsură şi astfel s-a realizat. Toate echipamentele pentru gătit sunt de la Miele.“


Premiul pentru că a pus România pe harta mondială a parfumieriei

Mădălina Stoica, cofondator Jul Et Mad Paris

„Ideea de a crea propriul parfum a venit după 17 ani în industria frumuseţii, cu o experienţă globală. În momentul în care am decis că am făcut un tur cât de cât complet (în carieră - n.red.), am decis să-mi realizez visul de o viaţă: crearea propriei case de parfumuri. Dacă ar fi să creez un parfum pentru Bucureşti, acesta ar fi de flori de tei. Străbunica mea avea parfumul propriu creat de o farmacistă la Câmpulung Muscel.“


Premiul pentru amestecul omogen dintre tradiţie şi avangardă în meniul restaurantului Maize - chef Alexandru Petricean

Alexandru Petricean

„Noi şi restaurantul Maize încercăm să aducem în prim-plan noua bucătărie românească, o nouă gândire despre gustul local şi tradiţia românească. Noi avem în meniu un bulz ciobănesc cu caracatiţă. Caracatiţa este un produs care se consumă foarte mult în România şi noi ne-am gândit să-l gătim printr-o tehnică românească, cu cremă de brânză de capră şi şorici.“


Premiul pentru parfumeria anului 2018: Beautik Haute Parfumerie

Georgian Gheorghe, coordonator al magazinelor Beautik

„Parfumurile noastre, prezente într-o locaţie cu 200 de ani de istorie (n.red. - Palatul Ghica Victoria), vin exact ca o mănuşă pentru că, aşa cum toată lumea ştie, anul acesta celebrăm centenarul. Noi am adus în această seară pentru publicul evenimentului parfumuri care au fost purtate de-a lungul timpului de către regalităţi, evident şi de către regina Maria. A existat un parfum al reginei Maria. Este un parfum care apare într-un pictorial în National Geographic din 1920. Din păcate, momentan nu există pe piaţă, asta din respect pentru regină.“



Premiul pentru revoluţionarul industriei de yachting

Lucian George, creatorul designului Dare to Dream:

„Mă bucur foarte tare să văd că şi presa din România apreciază iahtul pe care îl fac eu la Monaco şi promit că vă voi ţine la curent. Cel mai important moment al carierei mele a fost când CNN a publicat unul dintre proiectele mele, iar din punctul de vedere al businessului a fost când am primit prima comandă.“

 

Premiul pentru brandul de modă care a transformat o necesitate în accelerator de încredere - Ludique

Ruxandra Gheorghe, fondator Ludique

„În lumea în care trăim, pot spune că lenjeria intimă este un accelerator de încredere şi cred ca efectul psihologic este în primul rând al purtătoarelor, al femeilor. Lenjeria nu mai este de mult un subiect tabu şi nu ar trebui să ne mai fie ruşine să vorbim despre lenjerie şi despre preferinţele pe care le avem. Chiar domnii aici prezenţi ar trebui să aibă mai multă încredere şi să facă un cadou preţios doamnelor, un cadou care exprimă cumva emanciparea femeii.“


Premiul pentru reinventarea energiei matinale „Noua generaţie de cafenele pentru noua generaţie de cafegii“ - Starbucks

Karol Zuradzki, director regional Starbucks România, Bulgaria şi Serbia

„Beau trei până la cinci cafele pe zi. Cafeaua pentru mine este o oportunitate grozavă de a întâlni persoane noi şi a conversa. Am auzit despre obiceiul românilor de a «ieşi la o cafea» şi mi se pare încântător. Avem o cafenea în Centrul Vechi din Bucureşti, unde aducem boabele măcinate la prăjitoria noastră proaspăt deschisă din Milano.“


Premiul pentru constanţă în inovaţie pe segmentul premium al smartphone-urilor: Samsung Galaxy Note 9 - Tiberiu Dobre, şef al diviziei de telecom în cadrul Samsung România

Tiberiu Dobre

„Prima funcţie a telefonului pe care o folosesc dimineaţa este snooze. Telefonul mobil face parte din viaţa noastră, tot timpul este la îndemână. Dacă plecăm de acasă fără un notebook, sau caieţel de note sau chiar portofel, nu mai este o problemă foarte mare, pentru că Samsung Galaxy Note 9 rezolvă astfel de probleme.“

 

 

Premiul pentru democratizarea artei şi pentru promovarea talentelor autohtone: Art Safari

Ioana Ciocan, director general al pavilionului de artă Bucureşti Art Safari

„Art Safari a încercat să ducă arta românească cât de sus s-a putut. Am avut în 2018 35.000 de vizitatori care au venit să vadă Adrian Ghenie şi Constantin Brâncuşi şi toţi minunaţii artişti pe care România i-a produs şi îi va produce în continuare.“


 

Premiu pentru compania care a înnobilat băutura de zi cu zi cu un strop de strălucire: Aura Mineral Water

Alin Benea, director de vânzări

„Conform tuturor studiilor, avem în ţara noastră apă pentru toată lumea. Dar trebuie să o îmbuteliem şi să mergem către pieţele din afară. Suntem deja în China, Singapore, SUA, Dubai, Franţa, se conturează lumea.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO