Eveniment

Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket: Retailul tradiţional moare pe mâna lui. Magazinele sunt extrem de urâte, iar cea mai mare prostie este să dai „pe caiet”

Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket: Retailul...

Autor: Alex Ciutacu

10.05.2018, 13:54 1542
Viitorul comerţului tradiţional pleacă din mentalitatea patronului. Retailul tradiţional moare pe mâna lui. În calitate de preşedinte al Asociaţiei Comercianţilor Mici şi Mijlocii încerc să îi îndrum şi îmi dau seama că nu reuşesc să depăşească nivelul la care sunt, a explicat Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket, în cadrul evenimentului ZF Retail 2018. „Problema tradiţionalului este că magazinele sunt extraordinar de urâte. Asta induce neîncredere cumpărătorului, care spune că produsele sunt vechi sau expirate”. „Unul dintre elementele noastre de business este faptul că noi am reinvestit tot profitul. Dacă tot vorbim de bani, sunt multe surse de finanţare, precum bănci, fonduri private, credite furnizor, business angel, pentru că diferenţa între tradiţional şi modern este destul de mare din punct de vedere financiar”. „Cea mai mare prostie în comerţul tradiţional este să dai pe caiet. La început, dădeam pe caiet şi ăla era un sfert din valoarea mărfii. Bineînţeles că jumătate din bani nu i-am mai recuperat. În contextul actual, caietul înseamnă o ilegalitate dar cel puţin jumătate din retailerii tradiţionali fac asta”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO