Caută doar în titlu
Eveniment

Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket: Retailul tradiţional moare pe mâna lui. Magazinele sunt extrem de urâte, iar cea mai mare prostie este să dai „pe caiet”

Viit
orul comerţului tradiţional pleacă din mentalitatea patronului. Retailul tradiţional moare pe mâna lui. În calitate de preşedinte al Asociaţiei Comercianţilor Mici şi Mijlocii încerc să îi îndrum şi îmi dau seama că nu reuşesc să depăşească nivelul la care sunt, a explicat Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket, în cadrul evenimentului ZF Retail 2018. „Problema tradiţionalului este că magazinele sunt extraordinar de urâte. Asta induce neîncredere cumpărătorului, care spune că produsele sunt vechi sau expirate”. „Unul dintre elementele noastre de business este faptul că noi am reinvestit tot profitul. Dacă tot vorbim de bani, sunt multe surse de finanţare, precum bănci, fonduri private, credite furnizor, business angel, pentru că diferenţa între tradiţional şi modern este destul de mare din punct de vedere financiar”. „Cea mai mare prostie în comerţul tradiţional este să dai pe caiet. La început, dădeam pe caiet şi ăla era un sfert din valoarea mărfii. Bineînţeles că jumătate din bani nu i-am mai recuperat. În contextul actual, caietul înseamnă o ilegalitate dar cel puţin jumătate din retailerii tradiţionali fac asta”.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.