Eveniment

Cum s-au schimbat trendurile în rândul tinerilor în ultimii zece ani. Galerie FOTO

Aici este Taylor Swift în 2006, purtând o rochie tipică acelei perioade.

Autor: Alexandra Marcu

04.03.2016, 11:43 2818

În ultimii zece ani, moda a suferit diferite transformări. În 2006 adolescenţii iubeau branduri precum Abercrombie&Fitch, American Eagle şi Aeropostale, iar reclamele la produsele acestora erau din cele mai diverse şi se adresau tinerilor de atunci. Acum toată lumea optează pentru un look mai simplu, scrie Business Insider.

Să ne întoarcem puţin în anii 2000. Cine ar putea uita modelele care apăreau în reclamele Abercrombie&Fitch?!

În 2006, fostul CEO al Abercrombie&Fitch, Mike Jeffries, a spus că acest brand este pentru “copiii cool”.

Aeropostale miza pe ideea că toate cuplurile care se îmbrăcau la fel, în ţinute de cele mai multe ori monochrome şi cu blugi, vor rezista împreună toată viaţa.

Anii 2000 sunt caracterizaţi de câteva look-uri particulare, astefel că Mandy Moore părea că se află în mijlocul lor.

Să nu uităm de pantalonii largi, cu talie joasă…

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO