Eveniment

Cum avansează lucrările la calea ferată dintre Otopeni şi Gara de Nord. CFR: În prezent, antreprenorul are front de lucru în zona aeroportului, unde sunt operaţionale două şantiere de lucrări

Valoarea totală estimată a contractului de realizare a căii ferate este de 420,1 milioane de lei, fără TVA. Sursa de finanţare este asi­gu­rată din fonduri de coeziune şi bugetul de stat.

Valoarea totală estimată a contractului de realizare a căii ferate este de 420,1 milioane de lei, fără TVA. Sursa de finanţare este asi­gu­rată din fonduri de coeziune şi bugetul de stat.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.12.2019, 07:25 7065

Miza realizării acestei linii ferate este cu atât mai mare cu cât legătura dintre Bucureşti şi Otopeni este una dintre condiţiile pe care Capitala trebuie să le respecte în contextul în care va găzdui patru meciuri din Campionatul European de Fotbal 2020.

Constructorii care lucrează la calea ferată care ar urma să lege aeroportul Otopeni de Gara de Nord din Bucureşti au avansat cu lucrările în zona aeroportului, punctul de unde a pornit practic construcţia.

„În prezent, antreprenorul are front de lucru în zona aeroportului, unde sunt operaţionale două şantiere de lucrări, atât pe partea stângă a DN1, cât şi pe partea dreaptă a drumului naţional“, au spus oficialii CFR la solicitarea ZF.

Pe partea stângă a DN1 au fost executate, până acum, lucrările de forare, armare, turnare beton şi excavare, în funcţie de situaţiile din teren. Pe partea dreaptă a DN1 au fost executate lucrări pentru pregătirea platformelor de lucru şi a căilor de acces.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO